کوین کنستانت به تراکتورسازی باز می‌گردد +عکس

0

کوین کنستانت هافبک گینه ای تیم فوتبال تراکتورسازی مدتی پیش بدون حتی یک دقیقه بازی در این تیم به علت نداشتن آمادگی جسمانی به کشورش بازگشت و اکنون او در صفحه اجتماعی خود خبر از بازگشت به تبریز در روزهای آینده را داده است.

نقل و انتقالات لیگ برتر ۱۴۰۲ ۱۴۰۳ نقل و انتقالات تراکتورسازی تبریز بیوگرافی کوین کنستانت اینستاگرام کوین کنستانت اسامی بازیکنان تراکتورسازی تبریز اخبار فوتبال داخلی اخبار تیم تراکتورسازی

ستاره سابق آث میلان که با بوق و کرنا در نقل و انتقالات زمستانی به تراکتورسازی پیوست اما در نهایت نتوانست از لحاظ بدنی و جسمانی  رضایت جورج لیکنز سرمربی این تیم تبریزی جلب کند و قراردادش به حالت تعلیق در آمد تا مراحل درمانی خود را در کشورش سپری کند.

البته گفته می شود کنستانت برای تست مجدد پزشکی قبول کرده است که در ترکیه این آزمایش انجام بدهد و در صورت بهبودی به تبریز بازگردد در غیر این صورت قراردادش به صورت خودکار فسخ می شود.

کوین کُنستانت (فرانسوی: Kévin Constant متولد ۱۵ مه ۱۹۸۷ در فرانسه) بازیکن فوتبال گینه‌ای است. در ژانویه ۲۰۱۳ باشگاه میلان قرارداد کُنستانت را از حالت قرضی به مالکیت مشترک تغییر داد. آنها ۵۰٪ باقی‌مانده از حق مالکیت فرانچسکو آچربی را در ازای دریافت ۵۰٪ مالکیت کُنستانت به باشگاه جنواِ منتقل کردند.

وی در زمستان ۹۷ با عقد قراردادی سه و نیم ساله به باشگاه فوتبال تراکتورسازی تبریز در لیگ برتر پیوست اما فعلا به دلیل عدم آمادگی فنی قرارداد وی درحالت تعلیق است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ