دستگیری خواننده معروف رپ این بار به جرم رابطه شیطانی با یک زن +عکس

0

بو وو خواننده رپ آمریکایی دیروز صبح به اتهام تجاوز از سوی یک زن که با نام “لسلی هولدن” شناسایی شد، دستگیر شد.

ورایتی بنابر گزارش آسوشِیتدپرس اعلام کرد که پلیس طی تماسی که ساعت ۴ و ۱۵ دقیقه صبح از خیابان دوازدهم دریافت کرد که در آن زنی ادعای تجاوز جنسی از سوی خواننده مشهور رپ عنوان کرد و پلیس بلافاصله به محل رجوع و خواننده را دستگیر کرد.

پلیس اعلام کرده که به محض بخورد با خواننده متوجه آثاری از زخم و جراحت روی صورت او شد که به همان نسبت نیز آثار زخم روی صورت زن شاکی دیده می‌شد و انکار خواننده نسبت به تجاوز جنسی پلیس را بر آن داشت تا در این زمینه و اینکه کدام یک از طرفین درگیری را که منجر به ایجاد این جراحات شده را در دستور کار خود قرار داد. از این رو هر دو نفر را به اتهام ایراد ضرب و جرح دستگیر کرد. به همین منظور و برای تحقیقات بیشتر این دو نفر به زندان ایالتی فالتون منتقل شدند.

 وضعیت زنان در غرب واقعیت زندگی در آمریکا فساد جنسی در آمریکا فساد جنسی خواننده ها سند 2030 یونسکو رپر آمریکایی رابطه برهنگی و فساد جنسی خواننده رپ چشم و دل سیری غربی ها تجاوز جنسی در آمریکا تجاوز جنسی به زور تجاوز جنسی به زن آموزش جنسی و سند 2030 آزادی زنان در غرب آزادی در آمریکا

Rapper Bow Wow arrested in Atlanta after fight with woman, police say

ATLANTA – Channel 2 Action News has learned that rapper Bow Wow was arrested early Saturday morning in Atlanta.

The rapper, whose real name is Shad Moss, is accused of assaulting a woman at 205 12th Street around 4:15 a.m. Atlanta police said the woman, identified as Leslie Holden, and Moss “sustained visible minor injuries.”

Officers said they “were unable to determine the primary aggressor of the altercation, so both parties” were charged with battery.

His lawyer released a statement Saturday night, saying Bow Wow was wrongfully arrested after being “beaten by an out-of-control intoxicated female.”

Attorney Joe S. Habachy said Holden beat Bow Wow with a lamp, bit him and spit on him.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ