تکنیک های مناسب برای مبل و صندلی جدید در سال جدید با کمترین هزینه

2

امروزه به دلیل افزایش قیمت کالا ها، خرید مبل و صندلی نیز یکی از پر هزینه ترین امور به خصوص در روزهای پایانی سال می باشد. اما بیشتر اوقات نیاز به خرید و نو کردن مبل ها نیست و می توانید تنها با تعمیر مبل های منزل و یا محل کار خود صاحب مبل هایی نو و سالم شوید. در ادامه مقاله می خواهیم به نکات مهم هنگام تعمیر مبل اشاره کنیم.

تعمیرات مبل تعمیر مبل به صرفه است تعمیر صندلی اداری بهترین پارچه برای مبل

  • هنگام تعمیر مبل ابتدا اطمینان حاصل نمایید که آیا مبل های شما ارزش تعمیر دارند یا خیر؟ می توانید با مشاوره از تعمیرکاران مبل به راحتی از این موضوع مطلع شوید.
  • کار تعمیر مبل را به افراد حرفه ای و تعمیرکاران مجرب بسپارید.
  • قبل از عقد قرارداد و شروع به تعمیر مبل، حتما نمونه کار های تعمیرکار را مشاهده نمایید.
  • مشاوره لازم در مورد خرید پارچه مبل را از تعمیر کار بگیرید.
  • توافق های لازم در جهت هزینه ایاب و ذهاب را بین خود و تعمیرکار انجام دهید.
  • اطمینان حاصل کنید که کلاف مبل یا همان بدنه مبل شما را حین تعمیر مبل، تقویت می کنند یا خیر؟!
  • هیچکاه در روز های پایانی سال برای تعمیر مبل اقدام نفرمایید زیرا به دلیل ازدحام درخوات ها ممکن است نتیجه مطلوب را دریافت نکنید.
  • و …

با تعمیرات صندلی قدیم، صندی خود را با کمترین هزینه به یک صندلی نو تبدیل کنید !

گاهی اوقات بر اثر استفاده مدام از صندلی، صندلی ها قابلیت اولیه خود را از دست می دهند و یا بر اثر ایجاد فشار زیاد و ضربه، سبب شکسته شدن صندلی می شویم. در این مورد نیز نیاز به خرید صندلی جدید ندارید و تنها کافی است با تعمیرات صندلی اداری از یک صندلی نو و با کیفیت برخوردار شوید.

تعمیرات صندلی اداری نیز ههمچون سایر امور باید با نهایت دقت و انتخاب انجام شود که در زیر به نکات مهم در زمینه تعمیرات صندلی اداری نیز می پردازیم.

  1. در تعمیرات صندلی اداری همچون تعمیر مبل مراجعه به یک تعمیرکار حرفه ای حرف اول را می زند.
  2. دیدن نمونه کار های تعمیرکار قبل از اقدام به تعمیرات صندلی اداری الزامی باشد.
  3. قطعاتی همچون جک صندلی، روکش صندلی، مکانیزم صندلی، پایه صندلی، چرخ و دسته های صندلی جزء قطعات مورد تعمیرات صندلی اداری قرار می گیرند.
  4. قبل از اقدام به تعمیرات صندلی اداری با تعمیر کار از لحاظ قیمت پایانی و همچنین هزینه ایاب و ذهاب به توافق برسید.

انتخاب مناسب پارچه مبل در زمان تعمیر مبل

پارچه مبل یکی از جذاب ترین قسمت های است که وقتی وارد مبل فروشی می شوید، شما را به خود جلب می کند. در این مقاله می خواهیم راه کار ها مناسب برای انتخاب پارچه مبل مناسب و با دوام را به شما عزیزان متذکر شویم سپس در مورد تعمیر مبل و تعمیرات صندلی اداری به نکات مهمی اشاره نماییم.

بهترین پارچه مبل کدام است؟

در این قسمت ما به نکاتی مهم اشاره خواهیم داشت تا  شما عزیزان را در امر خرید پارچه مبل یاری رسانیم.

  1. اگر فرزندانی کوچک و نوپا دارید سعی کنید از خرید پارچه مبل در رنگ های روشن خودداری نمایید تا خیلی سریع کثیف نشوند که مجبور به اقدام شستشو مبل خود کنید.
  2. سعی کنید پارچه مبل خود را متناسب با دکوراسیون داخلی منزل و یا محل کار خود انتخاب کنید تا در طراحی دکوراسیون با مشکل مواجه نشوید.
  3. پارچه مبل را با کیفیت انتخاب کنید! یکی از نکات مهم هنگام خرید پارچه مبل و یا پارچه رو مبلی تشخیص کیفیت آن می باشد. برای تشخیص کیفیت پارچه رو مبلی می توانید دستان خود را مخالف خواب پارچه بکشید، اگر بافت پارچه تغییر کرد مشخص می شود که پارچه از مرغوبیت بالایی برخوردار نیست، اما اگر خواب پارچه تغییری نکرد، پارچه مبل از کیفیت خوبی برخوردار است.
  4. راه دیگر تشخیص کیفیت پارچه مبل این است که پارچه رو مبلی را جلوی نور قرار دهید، اگر بافت ان مشخص بود پس پارچه مبل انتخاب شده نامناسب می باشد.
  5. راه سوم برای تشخیص پارچه رو مبلی کشیدن پارچه مبل می باشد. اگر پارچه حالت کشی داشته باشد اصلا مناسب نمی باشد زیرا بر اثر استفاده جای نشستن بر روی آن می ماند و پارچه جمع می شود.
  6. اگر دارای فضای کوچکی می باشید سعی کنید از پارچه مبل با طرح های شلوغ استفاده نکنید زیرا فضای خانه شما را کوچکتر نشان می دهد. برای متراژ های بالا بهتر است از پارچه رو مبلی طرح دار و یا شلوغ استفاده کنید تا متراژ خانه را متناسب تر نمایش دهد.
  7. اگر می خواهید از مبل های خود در زمان بیشتری استفاده کنید به شما پیشنهاد می کنیم که از پارچه مبل تیره تر و در رنگ های خاکستری، فیلی و … استفاده کنید تا کمتر آلودگی را در سطح خود نشان دهد.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 2 )
  1. ناصری می گوید

    خیلی خوب و جالب بود
    ممنون

  2. ریادی می گوید

    سلام
    تعمیرکار مبل خوب از کجا باید پیدا کنیم؟