جهانگیری چگونه استاندار گلستان را برکنار کرد؟

0

پروانه مافی نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در حساب توییتری خود نوشت:

عزلی که زودتر از این باید توسط وزیر کشور انجام میشد، بوسیله معاون اول صورت گرفت. امیدوارم استاندارِ بی مسئولیتِ معزول در منصب دیگری بکار گرفته نشود. نباید با این عزل، قصور وزارت کشور بویژه ضعف سازمان مدیریت بحران فراموش شود.

فاطمه سعیدی دیگر نماینده تهران نیر گفت: عزل استاندار گلستان که توسط معاون اول رییس جمهور انجام شد پاسخ به کمترین مطالبه مردم بود. امیدوارم دولت با استفاده از تمام ظرفیت‌ها هرچه سریعتر شرایط زندگی عادی را در مناطق آسیب‌دیده از سیل فراهم کند.

*** خبر ۲۹ مهر ۱۳۹۷

در مراسم گرامیداشت بیست‌ودومین سالروز ملی صادرات با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهوری، محمد شریعتمداری وزیر پیشین وزارت صنعت، معدن و تجارت، رضا رحمانی و جمعی از فعالان اقتصادی، اعضای اتاق بازرگانی و صادرکنندگان برگزار شد که این مراسم با برخی حاشیه‌ها همراه بود.

جهانگیری نیز در پایان صحبت‌های خود با بیان این‌که جلسه امروز آخرین حضور آقای شریعتمداری در وزارت صنعت، معدن و تجارت بود، اظهار کرد: آقای شریعت از دوستان قدیمی من است و به او ارادات زیادی دارم. ایشان زحمت بسیاری در وزارت صمت کشیدند و ان‌شاءالله در وزارتخانه جدیدشان موفق باشند.

او همچنین با شوخی خطاب به شریعتمداری ادامه داد: آقای شریعت یک جور پشت تریبون حرف می‌زند و می‌گوید من بیکارم؛ این در حالی است که همین امروز ؛ پشت در منتظر ماند و وقتی مطمئن شد وزیر بعدی است وارد جلسه شد و در صندلی خود نشست.

به گزارش ایسنا، جهانگیری در بخش دیگری از صحبت‌های خود در مراسم گرامیداشت بیست‌ودومین سالروز ملی صادرات  گفت: «قیمت پایه صادراتی اصلاح خواهد شد، به من گفته شده که موضوع حل شده است، این در حالی است که اگر موضوع حل نشده است، به من نامه بنویسید که حل نشده است. ما در کشور در این شرایط مدیر ریسک پذیر می خواهیم. من دستم قلم و کاغذی نیست که کسی را برکنار کنم این در حالی است که من تا این لحظه اجازه برکناری منشی خودم را هم نداشته‌ام. بنابراین از من انتظار نداشته باشید وکیل و وزیر تغییر دهم!»

منبع : جماران و ایسنا

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ