تحول سودآوری درخشان تهران در سال ۱۳۹۷

0

شرکت تولیدی و صنعتی درخشان تهران در سال ۱۳۹۷ عملکرد قابل توجهی را به ثبت رسانده و بر اساس صورت‌های مالی ۱۲ ماهه حسابرسی نشده این شرکت، سود خالص ۹۷ میلیارد و ۵۵۲ میلیون را محقق کرده که بیش از ۳ هزار درصد رشد را نسبت به سال قبل نشان می دهد.

افزایش درآمدهای عملیاتی به میزان ۱۱۵ درصد و همچنین رشد جالب توجه حاشیه سود عملیاتی شرکت در این سال، منجر به رشد خارق‌العاده سود خالص شرکت در این سال داشته است.

حاشیه سود عملیاتی شرکت در این سال به بیش از ۳۰ درصد رسیده و این در حالی است که این میزان حاشیه سود در سال قبل از آن، به میزان کمتر از ۶ درصد بوده است.

شرکت های کوچک و متوسط سود سهام درخشان تهران (پدرخش) دلیل صف خرید نمادها تحلیل شرکت درخشان تهران (پدرخش) پرسود ترین سهام در بورس پربازده ترین سهام بورس بورس نیوز بهترین سهام برای خرید در بورس اخبار درخشان تهران

همچنین هزینه مالی شرکت با کاهش قابل ملاحظه ای نسبت به سال ۱۳۹۶ همراه بوده است و با ۸۲ درصد کاهش نسبت به سال ۹۶ به کمتر از ۱ میلیارد ریال رسیده است.

انواع فوم و مشمع کلندری از محصولات اصلی شرکت هستند که در بازارهای داخلی و صادراتی به فروش رسیده‌اند و حاشیه سود محقق شده شرکت عمدتا از محل فروش این دو محصول به دست آمده است.

قیمت سهام در ۱۷ / ۵ / ۱۳۹۷ : ۲۷۰ تومان

قیمت سهام در ۲۳ / ۲ / ۱۳۹۸ : ۳۶۰۰ تومان

منبع : بورس نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ