فرزندان رضا اردکانیان (وزیر نیرو) کجا هستند و چکار می کنند؟ +عکس دختر و دامادش

1

عکس عطیه اردکانیان و همسرش

رضا اردکانیان در مصاحبه ای گفت : بنده دو فرزند، یک دختر و یک پسر دارم. دخترم یازده سال پیش که دانشجوی سال اول دانشکده مهندسی عمران دانشگاه صنعتی شریف بود ازدواج کرد. همسرش نیز فارغ‌التحصیل دانشکده فنی دانشگاه تهران است و هر دو از دانشگاهی معتبر در کشور انگلستان برای مقطع فوق‌لیسانس و سپس دکتری پذیرش گرفتند و در حال حاضر در مراحل پایانی طی دوره دکتری هستند و زندگی دانشجویی‌شان را نیز عمدتاً با بورس تحقیقی همان دانشگاه و کار حین تحصیل اداره می‌کنند و البته برنامه دارند هر چه زودتر با تکمیل تحصیلات‌شان به کشور بازگردند و در میهن خود و در کنار خانواده‌هایشان، مشغول به فعالیت شوند.

در ارتباط با پسرم، از آنجا که بنده پس از فراغت از مسئولیت‌های اجرایی دولتی، در اواسط دهه هشتاد در قالب فراخوانی که از سوی سازمان ملل متحد منتشر شده بود، به اتکاء ظرفیت شخصی و نه نمایندگی از دولت، به عنوان دیپلمات ارشد این سازمان برگزیده شدم و راهی فعالیت در مقر سازمان ملل در کشور آلمان شدم و فرزند پسرم که در آن زمان در مقطع دبیرستان مشغول به تحصیل بود به همراه همسرم در تهران ماندند و من دو سال ابتدایی فعالیت خود را در آلمان به تنهایی و دور از خانواده سپری کردم، تا اینکه همسر و پسرم پس از پایان دوران دبیرستان وی به بنده ملحق شدند.

پسرم در ابتدای ورودش به آلمان دو سال را مشغول گذراندن دوره پیش‌دانشگاهی در این کشور بود و پس از آن در مقطع کارشناسی در اسکاتلند و سپس کارشناسی ارشد در زمینه مهندسی و مدیریت انرژی‌های تجدیدپذیر در آلمان به تحصیل خود ادامه داد و در حال حاضر هم پایان‌نامه خود را نوشته و ارائه داده است و خود را آماده دفاع از آن می‌کند. هم‌چنین مدتی است مراسم عقد ازدواجش را در تهران برگزار کرده و در تدارک تشکیل زندگی مستقل خود در ایران است.

وزیر نیرو دولت روحانی فرزندت کجاست فرزند وزیر عکس آقازاده های ایران شغل فرزندان مسئولین شغل فرزند وزیران دختر وزیر داماد وزیر خانواده رضا اردکانیان بیوگرافی رضا اردکانیان آقازاده های مشهور آقازاده های خارج نشین

عکسی در شبکه های مجازی منتشر شده است با عنوان عطیه اردکانیان (دختر رضا اردکانیان ، وزیرنیرو ) و همسرش

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. عباس می گوید

    در مصاحبه سالها قبل اقای اردگانیان خواندم پسرش از بورسی که یک شرکت بزرگ و مهم خارجی در اختیار وزارت نیرو جهت داشجوی مستعد وفقیر گذاشته بود توسط وزیر نیرو یعنی پدرش برخوردار شده است.