طاهره قیومی کیست؟ +عکس

1

طاهره قیومی که از خرداد ۹۳ و با حکم نهاوندیان در سمت ریاست مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور کار می کرد، اسفند ماه سال ۹۵ بازداشت شد و در حالی که گفته می شد طاهره قیومی به مرخصی رفته، کاظم روحانی نژاد جانشین او شد! حالا اما بی گناهی طاهره قیومی اثبات شده و وزیر اطلاات از او عذرخواهی کرده است.

مدیران و مسئولان ایران سوابق محمد نهاوندیان زنان کابینه روحانی دفتر رئیس جمهور بیوگرافی طاهره قیومی

طاهره قیومی پس از حدود ۴ سال حضور در دفتر رئیس جمهور در سمت ریاست مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور و در پایان دولت یازدهم به اتهام ارتباط با کانال های خبری ضد نطام مدتی در بازداشت به سر برد.

او پس از مدتی با اثبات بی گناهی خود از بازداشت آزاد شد ولی به دلایلی از سمت قبلی خود کنار گذاشته شد. اما موضوعی که در این بین مورد توجه بود، عدم توجه ارگان های مرتبط در دلجویی و اعلام بی گناهی وی در این مدت بود که سبب شد تا شرایط کاری و ادامه فعالیت های اجتماعی برای قیومی سخت و دشوار گردد.

مدیران و مسئولان ایران سوابق محمد نهاوندیان زنان کابینه روحانی دفتر رئیس جمهور بیوگرافی طاهره قیومی

پیش از این و در همین راستا، قیومی با انتشار عکسی از هدیه فردی خبر داد که یک تسبیح متبرک به دستان رهبری جهت طلب حلالیت برای خطای بزرگ و جبران ناپذیر همکارانشان برای وی و مادرش آورده بودند.

پس از آن نیز موضوع اظهار نظر عزت الله ضرغامی رئیس سابق صدا و سیما در خصوص این قبیل رفتارهای سازمان های مرتبط خبر ساز شد که واکنش علوی وزیر اطلاعات و طلب حلالیت وی را به همراه داشت.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. خائنه این می گوید

    … گاندو خخ چه دفاعی هم ازش کردین خخ