توهین حسین کلهر (مجری) به توقیف لوگوی استقلال تهران +فیلم

0

کنایه سنگین مجری برنامه سلام صبح بخیر شبکه ۳ حسین کلهر به لوگوی باشگاه استقلال در برنامه امروز این شبکه..

مجری شبکه سه مجری برنامه سلام صبح بخیر لوگوی استقلال تهران کری خوانی پرسپولیسی ها بیوگرافی حسین کلهر اینستاگرام حسین کلهر اسامی مجریان تلویزیون اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

امروز در برنامه سلام صبح بخیر حسین کلهر مجری این برنامه شوخی عجیبی در مورد به مزایده گذاشته شدن لوگوی استقلال کرد که این موضوع خیلی زود با واکنش هواداران این تیم همراه شد و در نهایت باشگاه استقلال هم به آن واکنش نشان داد.

دانلود

حسین کلهر اما ساعاتی بعد از پایان برنامه با انتشار پیامی ویدئویی از هواداران این تیم عذرخواهی کرد: امروز یک خبری منتشر شد که لوگوی باشگاه استقلال توقیف شده است و من هم به خاطر کری که با کارگردان و تهیه کننده برنامه که استقلالی دو آتشه هستند داشتم شوخی ای کردم، در واقع این کری ها از پشت صحنه به جلوی دوربین کشیده شد.

 

او ادامه داد: از همه عوامل باشگاه استقلال عذرخواهی می کنم و واقعا نمی خواستم شما را ناراحت کنم. قبلا در برنامه مان در مورد ناصر خان حجازی، منصورخان پورحیدری و فرهاد مجیدی صحبت کرده ایم و به احترام یاد کرده ایم. مطمئنم هواداران استقلال آنقدر مرد هستند که من را ببخشند و از این خطا عبور کنند.

 

مجری برنامه سلام صبح بخیر در پایان گفت: امیدوارام استقلال همچنان بدرخشد و ستاره های این ارتش دو ستاره بیشتر و بیشتر شود. قطعا ما هم از این اتفاق خوشحال می شویم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ