قیافه شهره لرستانی وقتی یک ساله بود +عکس

0

شهره لرستانی هنرپیشه‌ تئاتر، سینما و تلویزیون تصویری از یک سالگی خود را در اینستاگرام منتشر کرد و از حال‌وهوای کودکی خود در بروجرد نوشت.

در ادامه پست منتشرشده از این هنرمند را مشاهده می‌کنید.

من در یکسالگی.کوچک بودم و با چشمانی کنجکاو جهان را می‌دیدم؛ و جهان برایم همان مزرعه خشخاش پشت حیاطمان در بروجرد بود… که دزدانه از دیوار و پرچین‌ها می‌گذشتیم تا خشخاش‌های تیغ زده را که پوک و پر از دانه بود به دونیم کرده و به دهان بریزیم! آی بچگی ..چقدر زیبا بودی‌ ای ماه آسمان، در شب‌های همدان، آن هنگام که از شیشه‌های رنگی دارو‌های به اتمام رسیده پدرم ترا تماشا می‌کردم … و چه دنیای امن و هولناکی بود شب‌های تابستان در بالکن توی رختخواب یخ کرده خوابیدن و به ناگاه صدای شبگردان کوچه گرد که با آوایی کشدار و خاص و حزین در تاریکی به یکدیگر پیام امن بودن کوچه را می‌دادند؛ و من آن روزگاران امن بودم، اما از صدای شبگرد‌ها به شدت می‌ترسیدم. با تمام وجود می‌دانستم که از بودنم، مقصودی است و کاری در دنیا باید انجام دهم ..، اما از راز آتش مقدسی که در قلبم همیشه روشن است و مهر و عشق می‌پراکند، آن روز‌ها هیچ نمی‌دانستم. فقط با چشمانی کنجکاو همه را می‌دیدم .. و آدم‌ها برایم سرشار از جذابیت و تنوع بودند. از دیدن، شادمانی‌های کوچک حظ بصر می‌بردم … دنیا و اتفاق هایش برای من همیشه، به مثابه یک جشن بزرگ بوده است؛ و همه وقایع و اشخاص و قصه‌ها باور کردنی و جدی!

خدا می‌داند که بین سال‌های پنج تا هفت سالگی چقدر دلم می‌خواست با یک جعبه میوه و چند باطری و یکسری خرت و پرت توی همان بهار خواب بزرگ موشکی بسازم و با آن به فضا روم؛ و چقدر ساعت‌ها زیر آفتاب رنگ پریده بعد از ظهر‌های تابستان‌ها … وقت صرف کردم، چون همیشه می‌خواستم با آن به سفری دور و دراز بروم! غافل از این درک که حالا می‌دانم بزرگترین سفر هر آدمی سفر به درون خویش است.

کودکی بازیگران عکس جدید بازیگران بیوگرافی (مازیار لرستانی) شهره لرستانی اینستاگرام بازیگران اینستاگرام (مازیار لرستانی) شهره لرستانی اخبار بازیگران

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ