احمدی نژاد نفر اول کنکور تجربی سال ۹۸ شد +عکس

0

ایزدمهر احمد‌ی‌نژاد رتبه اول کنکور تجربی ۹۸ اصالتا اهل استان مرکزی و از بخش شهرستان میلاجرد است.

ایزدمهر احمدی نژاد رتبه اول رشته علوم تجربی اصالتا اهل روستای خسروبیگ بخش میلاجرد است که ساکن تهران می باشد.

احمدی‌نژاد: به جای هزینه‌های اضافی برای موفقیت در کنکور باید اراده و پشتکار قوی داشت

ایزدمهر احمد‌ی‌نژاد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا گفت: هرروز در حدود ۱۲ ساعت مطالعه داشتم و به‌غیراز آزمون‌هایی که در مدرسه برگزار می‌شد در کلاس‌های دیگری برای کنکور شرکت نکردم.

وی ادامه داد: این موفقت را مدیون همراهی و زحمات‌ خانواده‌ و به‌خصوص مادرم هستم که باروحیه بخشی و پشتکار معنوی همواره برای موفقیتم تلاش کرد. دبیرستان و فضاهای آموزشی که در آن تحصیل می‌کنیم و همچنین تلاش معلمین دلسوز نیز بسیار تأثیر بسزایی برای کسب موفقیت‌های بالا در کنکور دارد.

نفرات برتر گروه تجربی نفرات برتر کنکور رتبه های تک رقمی کنکور راز موفقیت نفر اول کنکور ایزدمهر احمد‌ی نژاد کیست استعداد برتر کنکور اخبار میلاجرد اخبار کنکور سراسری اخبار کنکور 1402 اخبار کمیجان اخبار استان مرکزی

رتبه اول گروه آزمایشی علوم تجربی در کنکور ۹۸ افزود: برای موفقیت در کنکور قبل از هزینه کردهای اضافی برای کلاس‌ها و آزمون‌های آزمایشی بهتر است پشتکار قوی و اراده‌ای مستحکم داشت.

احمدی‌نژاد گفت: قبل از حضور در کلاس، باید درس را چندین بار مطالعه و علاوه بر این هر زمان قبل از شروع امتحانات خود را برای آزمون آماده کرد.

گفتنی است رتبه اول گروه آزمایشی علوم تجربی کنکور سراسری ۹۸ دانشگاه تهران رشته پزشکی را در اولویت انتخاب خود قرار داده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ