گفتگو با علیرضا سخایی راد نفر اول کنکور ریاضی سال ۹۸ +عکس

0

علیرضا سخایی‌راد در گفتگو با خبرنگار حوزه آموزشی و پژوهشی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، گفت: روزانه به صورت متوسط ۸ تا ۱۰ ساعت درس می‌خواندم و معمولاً بیشتر از ۱۰ ساعت مطالعه نمی‌کردم.

وی افزود: برای درس خواندن در کنار دروس مدرسه، از کتب کمک آموزشی انتشارات مختلف استفاده می‌کردم. احتمالاً در رشته مهندسی برق دانشگاه صنعتی شریف ادامه تحصیل داده و طبق علاقه و تحقیق از بزرگترها، این انتخاب را انجام می‌دهم.

نکات مهم کنکور نکات طلایی کنکور نفرات برتر کنکور علوم ریاضی و فنی نفرات برتر کنکور مشاوره کنکور علیرضا سخایی راد کیست روش صحیح مطالعه برای کنکور رتبه های تک رقمی کنکور راز موفقیت نفر اول کنکور راز موفقیت در کنکور استعداد برتر کنکور اخبار کنکور سراسری اخبار کنکور 1402 اخبار خوزستان اخبار اهواز

رتبه اول رشته ریاضی در کنکور ۹۸ با بیان اینکه چند روز قبل از برگزاری آزمون سراسری سال ۹۸ امید داشتم که رتبه اول رشته ریاضی را کسب کنم، خاطرنشان کرد: هرکسی با توجه به تلاشی که کرده است، می‌تواند نتیجه خود را تشخیص دهد.

سخایی‌راد تصریح کرد: مدرسه‌ای که درس می‌خواندم تیزهوشان بود، در برخی از دروس به کلاس کنکور رفته و با شرکت در آزمون‌های آزمایشی شرکت‌های مختلف، خود را ارزیابی می‌کردم. خانواده نقش مهمی در پیشرفت علمی من داشتند و همیشه محیط خانه را برای درس خواندنم فراهم می‌کردند.

علیرضا سخایی راد، رتبه‌ی ۱ ریاضی کشور

نام شهر: اهواز (استان خوزستان)

نام مدرسه: شهید بهشتی

تحصیلات و شغل پدر: لیسانس و کارمند

تحصیلات و شغل مادر: فوق لیسانس و کارمند

منبع : آنا

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ