زمان بازی یوونتوس و اینترمیلان +نتایج بازیهای گذشته

0

اینتر امشب در مهم ترین دیدار این هفته سری آ در ورزشگاه سن سیرو میزبان یوونتوس خواهد بود. اینتری ها با ۱۸ امتیاز در صدر جدول قرار دارند و یوونتوس با دو امتیاز کم تر مهم ترین تعقیب کننده نراتزوری محسوب می شود.

آنتونیو کونته در این بازی برای اولین بار با تیم سابق خود روبه رو می شود. او می خواهد آمار قهرمانی ۱۰۰ درصدی خود با یوونتوس را این بار با اینتر حفظ کند.

الکسیس سانچس در بازی هفته گذشته اینتر مقابل سمپدوریا با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شد و بازی امشب تیمش را از دست داده است. اما سوال بزرگ در خط حمله اینتر در مورد لوکاکو است که با یک مصدومیت عضلانی رو به رو است. مصدومیتی که باعث شد لوکاکو دیدار مقابل بارسلونا در لیگ قهرمانان را از دست بدهد.

این مهاجم به تیم ملی بلژیک هم دعوت شد اما او هنوز هم حضورش در بازی امشب نا مشخص به نظر می رسد. اگر لوکاکو به دیدار مقابل یوونتوس نرسد تنها گزینه کونته برای جانشینی او متئو پولیتانو خواهد بود. یک تردید دیگر برای کونته وجود دارد و آن هم انتخاب یک نفر بین دنیلو دی آمبروزیو و آنتونیو کاندروا برای جناح راست است.

در فاز دفاعی اما به نظر می رسد دیگو گودین برای تقابل دوباره با کریستیانو رونالدو انگیزه های فراوانی دارد. او پیش از این در دیدارهایی مثل اتلتیکومادرید، رئال مادرید و حتی ویارئال، منچستریونایتد مقابل رونالدو حاضر شده بود.

رونالدو هم در این دیدار باید دوباره در کنار گونزالو ایگواین در خط حمله یووه قرار گیرد و رمزی نیز پس از درخشش در لیگ قهرمانان مقابل بایرن لورکوزن، دیگر مهره هجومی تیم ساری خواهد بود.

در میانه زمین نیز احتمالا سامی خدیرا و بلیز ماتوئیدی در کنار میرالم پیانیچ قرار می گیرند و بنتانکور، رابیو و امره جان روی نیمکت می نشینند.

مائوریزیو ساری در خط دفاعی مهره های ارزشمندی دارد و احتمالا ماتیاس دلیخت و لئوناردو بونوچی در قلب دفاع بیانکونری قرار خواهند گرفت و خوان کوادرادو و الکس سانرو نیز در کناره های خط دفاعی به کار گرفته می شوند. وویژیک شزنی هم به طور قطع درون دروازه خواهد ایستاد.

یوونتوس همچنین مصدومان زیادی برای این دیدار دارد. کیه لینی، دنیلو، دی شیلیو و کاستا از جمله مصدومان این تیم هستند.

تاریخ زمان مکان داور
یکشنبه، ۱۴ مهر ۱۳۹۸ ۲۲:۱۵ به وقت تهران جوزپه مه آتزا، میلان جانلوکا روکی

زمان بازی یوونتوس بازیهای سری آ ایتالیا بازیکنان اینترمیلان بازی یوونتوس اینترمیلان اخبار یوونتوس اخبار اینترمیلان

ترکیب احتمالی دو تیم برای بازی امشب

اینتر(۲-۵-۳): هندانوویچ، گودین، اشکرینیار، دی فرای، دی آمبروزیو، بارلا، بروزوویچ، سنسی، آساموا، لوکاکو، مارتینز

نیمکت ذخیره ها: پادلی، رانوکیا، باستونی، بیراگی، لازارو، دی مارکو، والرو، گالیاردینی، وسینو، کاندروا، پولیتانو، اسپوسیتو

یوونتوس(۲-۱-۳-۴): شزنی، کوادرادو، بونوچی، دلیخت، ساندرو، خدیرا، پیانیچ، متوئیدی، رمزی، ایگواین، رونالدو

نیمکت ذخیره ها: بوفون، پینسولیو، روگانی، دمیرال، بنتانکور، امره جان،  ربیوت، برناردسکی، دیبالا

غایبان دو تیم

اینتر: الکسیس سانچز (محروم) روملو لوکاکو (مصدوم احتمالی)

یوونتوس: پرین، کیه لینی، دنیلو، دی شیلیو، داگلاس کاستا، پیاتسا (مصدوم) مانژوکیچ (توافق بازیکن و باشگاه)

 

تاریخچه دیدارهای سابق اینتر و یووه

این مصاف، دیدار ۲۳۵ ست که میان دو تیم مشهور ایتالیا برگزار میشود؛ بیانکونری و نراتزوری تاکنون ۲۳۴ دیدار رسمی را برگزار کردند که در این میان سهم سیاه و سفیدهای شهر تورینو ۱۰۶ پیروزی، ۵۸ تساوی، ۷۰ شکست، ۳۳۴ گل زده و ۲۸۷ گل خورده است. در این میان ۱۷۲ مصاف این دو تیم در رقابت های سری آ بوده که یوونتوسی ها ۸۲ پیروزی، ۴۴ تساوی، ۴۶ شکست، ۲۴۷ گل زده و ۲۰۰ گل خورده را در این رقابت های به نام خود ثبت کرده اند.

امشب ۸۷ دیداری خواهد بود که سیاه و آبی های شهر میلان میزبان دربی ایتالیا خواهند بود، در ۸۶ دیدار گذشته، ۲۳ پیروزی (اخرین پیروزی خارج از خانه در تاریخ ۲۸.۰۴.۲۰۱۸ با نتیجه سه بر دو) ؛ ۲۸ تساوی (اخرین تساوی خارج از خانه در تاریخ ۲۷.۰۴.۲۰۱۹ با نتیجه یک بر یک) ؛ ۳۵ شکست (اخرین شکست خارج از خانه در تاریخ ۱۸.۰۹.۲۰۱۶ با نتیجه دو بر یک) ؛ ۹۶ گل زده و ۱۳۴ گل خورده از ان یوونتوس است.

در سالهای اخیر و در ۱۰ بازی آخری که یوونتوس و اینتر به مصاف یکدیگر رفتند، بانوی پیر توانسته به ۵ پیروزی، ۳ تساوی، دو شکست، ۱۲ گل زده و ۸ گل خورده دست یابد و در این میان برتری سه بر دو یووه در فصل ۲۰۱۸ در کنار دو دیدار با نتایج سه بر صفر که یک دیدار به سود یووه و دیگری به سود اینتر در سال ۲۰۱۶ در رقابت های کوپا ایتالیا بوده، از پرگل ترین دیدارهای این دو تیم در سال های اخیر به شمار می روند.

در ترکیب یووه بونیپرتی با ۱۴ بازی و بوفون، فورینو و شیره آ با ۱۳ بازی و سیوری با ۵ گل زده در صدر جدول بیشترین تعداد بازی و گل زده مصاف یووه و اینتر قرار گرفته اند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ