ساعت بازی یوونتوس – اینتر (پخش زنده)

0

تیم‌های یوونتوس و اینتر امشب در دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا، از ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه در ورزشگاه آلیانز شهر تورین به مصاف هم می‌روند. مسابقه ای که به دربی ایتالیا معروف است.

دیدار رفت ۲ تیم در میلان با پیروزی ۲ بر یک بانوی پیر به پایان رسید و شاگردان پیرلو در یک قدمی فینال قرار دارند.  یووه در دیدار قبلی توانست با درخشش رونالدو انتقام شکست در سری آ را از شاگردان کونته بگیرد و تک گل نراتزوری را هم در آن دیدار لوتارو مارتینز به ثمر رساند. در آن مسابقه اینتر ۲ ستاره تیمش، لوکاکو و اشرف حکیمی را به دلیل محرومیت در اختیار نداشت و در دیدار امشب می‌تواند از آن‌ها استفاده کند. ۲ بازیکنی که قطعا قدرت بیشتری به افعی‌های شهر میلان می‌بخشند.

جام حذفی ایتالیا

یوونتوس – اینتر

ساعت: ۲۳:۱۵ زنده از شبکه ورزش

ساعت بازی اینترمیلان زمان بازی یوونتوس جدول پخش شبکه ورزش جدول پخش زنده فوتبال پخش زنده فوتبال اروپا امشب بازیهای سری آ ایتالیا بازی یوونتوس اینترمیلان اخبار یوونتوس اخبار فوتبال خارجی اخبار اینترمیلان

البته یوونتوس در این مسابقه چند بازیکن اصلیش را در اختیار ندارد؛ به جز دیبالا که بیش از یک ماه است که دچار مصدومیت شده است و احتمالا از بازی بعدی یووه در اختیار پیرلو خواهد بود، لئوناردو بونوچی و آرتور ملو هم دیگر مصدومان تیم هستند که این مسابقه را از دست داده‌اند. ظاهرا آلوارو موراتا هم دچار مصدومیت جزئی شده است و در بازی امشب در ترکیب اصلی راه راه پوشان تورینی جایی ندارد.

یوونتوس پیرلو پس از نتایج نه چندان خوب در ابتدای فصل، حال توانسته است سبک تیمی خودش را پیدا کند و به قدرت قبلی بازگردد. آن‌ها از ۱۰ مسابقه اخیر خود، ۹ پیروزی کسب کرده‌اند و تنها شکستشان مقابل همین تیم اینتر در سری آ بوده است. اینتر نیز در ۸ دیدار قبلی خود فقط یک باخت را تجربه کرده است که آن هم مقابل یوونتوس در دور رفت نیمه نهایی جام حذفی بود.

۲ تیم در رقابت‌های سری آ نیز پس از سال‌ها دوباره رقابت تنگاتنگی برای قهرمانی دارند. اتفاقی که مدت‌ها بود رخ نمی‌داد و حال تیم های میلانی می‌خواهند بر سلطه بیانکونری بر لیگ کالچو خاتمه دهند. هر ۲ در جدول سری آ پشت سر میلان قرار دارند و اینتر در رتبه دوم و یووه سوم است.

یوونتوس تاکنون ۱۳ بار قهرمان جام حذفی ایتالیا شده؛ در حالی که اینتر ۷ بار فاتح این جام شده است.

قطعا آنتونیو کونته سرمربی اینتر دوست ندارد با شکست مقابل تیم سابقش از دور رقابت‌ها حذف شود. آن هم در حالی که پیشتر از لیگ قهرمانان اروپا نیز حذف شده بود و در صورت حذف از کوپا ایتالیا، فقط باید برای قهرمانی در سری آ بجنگد تا مربی‌ ناکام در اینتر لقب نگیرد.

پیرلو هم که ۳ فصل در تیم یوونتوس شاگرد آنتونیو کونته بود و او را یکی از الگو‌های مربیگری اش لقب داده بود، می‌خواهد مچ استادش را بخواباند و مقابل تیمی که سال‌های ابتدایی و فوتبالش را در آن جا سپری کرده است، پیروز شود.

ساعت بازی اینترمیلان زمان بازی یوونتوس جدول پخش شبکه ورزش جدول پخش زنده فوتبال پخش زنده فوتبال اروپا امشب بازیهای سری آ ایتالیا بازی یوونتوس اینترمیلان اخبار یوونتوس اخبار فوتبال خارجی اخبار اینترمیلان

ترکیب احتمالی یوونتوس:

بوفون، دلیخت، دمیرال، کوادرادو، ساندرو، ربیوت، آرتور ملو، مک کنی، برناردسکی، کولوسفسکی و رونالدو.

ترکیب احتمالی اینتر: 

هندانوویچ، اشکرینیار، دی فرای، باستونی، ویدال، بروزوویچ، بارلا، حکیمی، یانگ، مارتینز و لوکاکو.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ