تعریف و تمجید ویلموتس از همسرش کاترین لامبیتس +عکس

0

به نظر می‌رسد ویلموتس، بسیار خانواده دوست است، علاقه زیاد به همسر و تشکر از او تقریباً در همه کنفرانس‌های مهم خبری و برنامه‌های تلویزیونی نشان‌دهنده این موضوع است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا خانواده شما هم بازی ایران و کامبوج را در ورزشگاه تماشا کردند؟ گفت: من سه فرزند دارم که دو نفر از آنها در بوداپست و بالی فوتبال بازی می کنند. دختر دوازده ساله ام هم که در بوردو فرانسه مدرسه می رود. یک همسر فوق العاده دارم که کارهای خانه را انجام می دهد و به خاطر همین من می توانم راحت مربیگری کنم! ولی آنها دوست دارند به ایران بیایند.

همسر مارک ویلموتس همسر سرمربی فرزندان مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی ایران بیوگرافی مارک ویلموتس بیوگرافی کاترین لامبیتس

مرد بلژیکی به رئیس فدراسیون گفته آنچه در ایران دیدم با شنیده‌هایم تفاوت داشت. تهران برایم شهر جالبی بود. به همسرم هم گفتم مطمئن هستم از ایران خوشت می‌آید. حتماً در یکی از سفر‌های آتی، او را با خودم به تهران می‌آورم.

همسر مارک ویلموتس همسر سرمربی فرزندان مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی ایران بیوگرافی مارک ویلموتس بیوگرافی کاترین لامبیتس

مارک چند سال قبل از خداحافظی با پیراهن آژاکس با کاترین لامبیتس ازدواج کرد. کاترین بارها اظهار کرده با وجود اینکه بیش از یک دهه زندگی کنار مارک با فوتبال سر و کار دارد اما هیچ چیزی درباره فوتبال نمی‌داند. او وکیل متخصص در قانون ورزشی و دختر رئیس سابق باشگاه سنت ترویدن است که ویلموتس به عنوان بازیکن و سرمربی در آن حضور داشت. این زوج بلژیکی صاحب دو فرزند پسر و یک فرزند دختر هستند؛ لانا، مارتین ۲۰ ساله و رنو ۲۲ ساله. رنو در سری B ایتالیا برای تیم کارپی بازی می‌کند و مارتین هم عضو تیم فرنس واروش مجارستان است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ