شلیک مرگبار به جوان پلدختری توسط خانواده ای سرشناس +عکس

0

شامگاه شنبه ۲۷ مهر امسال ۴ جوان سوار بر خودرو در خیابان کوی بسیجیان شهرستان پلدختر بودند که ناگهان ۲ پسر جوان جلوی راه آنها را بسته و با خودروی پراید مانع حرکت آنها شدند.

۴ پسر جوان از خودرو پیاده شده و به این رفتار عجیب ۲ جوان اعتراض کردند و خواستند تا مسیر را برایشان باز کنند که یکی از ۲ جوان پراید سوار با تفنگ کلت کمری به سمت آنها رفته و پای یکی از آنها را هدف ۲ گلوله قرار می دهد.

قتل با اسلحه صدای تیراندازی امروز حوادث لرستان حمل اسلحه در ایران اخبار لرستان اخبار قتل اخبار جنایی

صحنه عجیب و هولناکی برای ۴ جوان رقم خورده بود یکی از آنها که حسین ۳۰ ساله است به سمت ۲ پسر جوان رفت تا علت این تیراندازی را بپرسد و در ادامه دوستش را به بیمارستان برساند که ناگهان مرد دیگری که در پشت بام ساختمان کناری محل تیراندازی بود حسین را هدف قرار داد و اقدام به تیراندازی با اسلحه شکاری کرد.

حسین هدف گلوله های ساچمه ای قرار گرفت و روی زمین افتاد و همین کافی بود تا دوستانش در تماس با اورژانس برای نجات جان او و دیگر دوستشان که از ناحیه پا هدف گلوله قرار گرفته بود درخواست کمک کنند و مردان مسلح نیز در ادامه از محل دور شدند.

قتل با اسلحه صدای تیراندازی امروز حوادث لرستان حمل اسلحه در ایران اخبار لرستان اخبار قتل اخبار جنایی

حسین شرایط سختی داشت و گلوله های ساچمه ای زیادی به بدنش شلیک شده بود که خانواده اش با تلاش های بسیار توانستند او را به بیمارستان عشایر خرم آباد منتقل کنند اما وضعیت حسین سخت تر از آن بود که خانواده اش فکر می کردند.

پسر جوان در کما

پسر جوان به بیمارستان منتقل شد، ۷ گلوله ساچمه‌ای در قسمت نخاغ بدنش شلیک شده بود که ۴ ساچمه باعث قطع شدن ۴ نقطه نخاع شده ، کلیه ها از کار افتاده و سطح هوشیاری از سوی پزشکان ۳ اعلام شده و حسین ۳۰ ساله در وضعیت کما مطلق است.

برادر حسین جایدریان که سجاد نام دارد درباره جزئیات این حادثه به خبرنگار ما گفت: برادرم مجرد است و شب اربعین همراه دوستانش در خیابان کوی بسیجیان پلدختر بوده که از سوی ۲ برادر جلوی راهشان بسته شده و بعد از اینکه یکی از دوستان برادرم از سوی ۲ جوان مسلح از ناحیه پا هدف گلوله قرار می گیرد یک مرد دیگر از پشت بام خانه با تفنگ ساچمه ای برادرم را هدف قرار داده است.

وی افزود: مردی که از پشت بام خانه برادرم را هدف قرار داده ، مجتبی پسر عموی یک از چهره های سیاسی شهر پلدختر است که همراه ۲ فرزندش دست به این تیراندازی زده اند.

سجاد جایدریان ادامه داد: بعد از اینکه برادرم را به بیمارستان منتقل کردیم شنیدم که مردان مسلح با یک گروه دیگری اختلاف داشته و گویا با هم قرار دعوایی گذاشته بودند که برادرم و دوستانش بدون اینکه از این درگیری اطلاع داشته باشند وارد خیابان شدند و مردان مسلح فکر کردند حسین و دوستانش برای درگیری به آنجا رفته اند که اقدام به تیراندازی کرده اند.

وی گفت: ما از روزی که این اتفاق برای برادرم رقم خورد به خرم آباد آمدیم و تلاش پزشکان برای نجات جان برادرم نتیجه خوبی نداشته و حسین در وضعیت کما مطلق قرار گرفت. حتی یکبار برادرم فوت کرد که پزشکان توانستند احیا کردند و حسین را به زندگی بازگرداند که مادرم وقتی شنید برادرم فوت کرده بیهوش شد و یک روز در بیمارستان بستری بود.

برادر نگران ادامه داد: روز سه شنبه مادرم پس از ترخیص شدن از بیمارستان به پل دختر رفت تا از عاملان این تیراندازی شکایت کند

قتل با اسلحه صدای تیراندازی امروز حوادث لرستان حمل اسلحه در ایران اخبار لرستان اخبار قتل اخبار جنایی

آخرین شنبه زندگی حسین

روز شنبه ۲۷ مهر امسال مادر حسین که اطمینان پیدا کرده بود پسرش دیگر به زندگی باز نمی گردد سخت ترین تصمیم زندگی اش را گرفت و پذیرفت تا دستگاه ها را قطع کنند.

حسین در یک تیراندازی که هیچ نقشی در آن داشت به کام مرگ فرو رفت و جسد او به دستور بازپرس پرونده به پزشکی قانونی منتقل شد.

۹۸ ساچمه به غیر از ساچمه ‌هایی که در بیمارستان از بدنش بیرون آورده بودند در پزشکی قانونی از جسد بیرون آورده شد و در ادامه تیم پلیس جنایی شهرستان پلدختر وارد عمل شده و مجتبی و ۲ فرزندش را که دست به تیراندازی به سمت حسین و یکی از دوستانش کرده بودند دستگیر کردند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ