میلیاردر معروف پرسپولیسی‌ها را پولدار کرد

0

حسین هدایتی با واریز پاداش برد پرسپولیس مقابل داماش اعلام کرد برای ۲ بازی آینده قرمزپوشان نیز پاداش ویژه‌ای در نظر گرفته است.

پس از درخواست علی دایی از علاقه مندان پرسپولیس برای کمک به تیم در شرایط حساس فعلی، حسین هدایتی برای کمک به قرمزها اعلام آمادگی کرد.

وی قرار بود عضو هیات مدیره پرسپولیس شود ولی به خاطر  برخی از بندهای وزارت ورزش در توافقنامه آماده شده این اتفاق رخ نداد، با این حال اعلام کرد در صورت برد پرسپولیس در ۳ بازی آخر لیگ برتر و قهرمانی، پاداشی بسیار ویژه برای بازیکنان و کادر فنی در نظر گرفته است.

وی پاداش پیروزی قرمزها در دیدار مقابل داماش را امروز به حساب باشگاه واریز کرد تا به بازیکنان پرداخت شود و تاکید کرد در دو بازی آینده نیز در صورت برد، پاداش پرداخت خواهد کرد.

هدایتی از مسئولان باشگاه خواست این مبلغ هر چه سریع تر به بازیکنان پرداخت شود تا بخشی از مشکلات مالی خود را حل کنند.

هدایتی اعلام کرده در صورتی که پرسپولیس بتواند قهرمان لیگ شود و دل هوادارانش را پس از چند سال پشت خط ماندن قهرمانی و نرفتن به آسیا شاد کند، پاداش ویژه‌اش نیز به حساب بازیکنان و باشگاه انتقال داده خواهد شد.

این در شرایطی است که امروز بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس به شدت بابت بدقولی‌های باشگاه در خصوص پرداخت مطالبات عصبانی بودند و به این مسئله اعتراض کردند.

منبع: فارس
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ