دورهمی سری جدید فصل چهارم؛ ساعت پخش و تکرار نوروز ۹۹

0

برنامه «دورهمی» Dorehami Mehran Modiri با اجرا و کارگردانی مهران مدیری، در نیمه اول فروردین ۹۹، هر شب روی آنتن شبکه نسیم می‌رود.

ویژه‌برنامه نوروزی «دورهمی» که شب (جمعه اول فروردین) نخستین قسمت آن پخش شد، هر شب ساعت ۲۳ مهمان خانه‌های مردم شد.

زمان پخش و تکرار دورهمی

این برنامه در ساعت‌های ۶، ۱۱ و ۱۷ روز بعد هم بازپخش خواهد شد.

زمان پخش دورهمی دورهمی مهران مدیری دورهمی شبکه نسیم جدول پخش شبکه نسیم اینستاگرام دورهمی Dorehami Mehran Modiri

دورهمی نام یک مجموعه تلویزیونی با اجرا و کارگردانی مهران مدیری است که از ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ با تهیه کنندگی حمید رحیمی نادی و هاشم رضایت در شبکه نسیم شروع به پخش کرد. ابتدا مهراب قاسم خانی کارگردانی این برنامه تلویزیونی را بر عهده داشت بعداً به دلیل برخی مشکلات از جمله ممنوع‌التصویر بودن قاسم خانی از قسمت سیزدهم به بعد مهران مدیری کارگردانی را بر عهده گرفت. این مجموعه، اواسط پاییز سال ۹۴ و با آغاز مقدمات ساخت دکور وارد مرحله پیش تولید شد. هدف سازندگان، ارائه یک مجموعه تلویزیونی با ساختاری کاملاً متفاوت نسبت به سایر آثار نمایشی پیشین تلویزیون بوده‌است. دورهمی یکی از پرمخاطب‌ترین برنامه‌های تلویزیون ایران به‌شمار می‌رود. سید مصطفی احمدی تهیه‌کننده فصل ۳ این مجموعه، در خرداد ۹۸ با قاطعیت از منتفی شدن سری جدید دورهمی در (فصل چهارم) خبر داد. اما در شب یلدا (۳۰ آذر) قسمت جدید پخش شد و فصل ۴ دورهمی از زمستان ۱۳۹۸ آغاز به کار کرد. قالب گفتگوهای این فصل اقتباسی از گفتگوهای آخر شب یا لیت نایت تاک شو می‌باشد.

دورهمی دکوری عظیم دارد، به صورتی که در هر قسمت ۴۰۰ نفر از مخاطبان که طی یک فراخوان برای حضور در برنامه ثبت نام می‌کنند، به تماشای دورهمی می‌نشینند.

در واقع مجموعه به مانند تئاتری است که در هر قسمت مخاطبانی حدود ۴۰۰ نفر را به عنوان تماشاگر پذیرا است.

در سه فصل اول این مجموعه پس از پایان هر قسمت هدایایی که از میهمانان گرفته شده در موزه ای به نام موزه دورهمی نگه داری می‌شد و سپس به حراج گذاشته شده و درآمد آن صرف امور خیریه میگردید، اما در فصل ۴ هیچ هدیه ای از مهمان‌ها گرفته نمی‌شود و مهران مدیری در پایان قسمت اول گفت که قصد دارند با تماشاگرها بیشتر هم کاری داشته باشند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ