مسابقه نقاشی با موضوع کرونا +عکس

0

مسعود بهشتی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  شهرستان گرمه گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا ویروس و ضرورت در خانه ماندن مسابقه نقاشی “خانه‌ی امن ما “ویژه کودکان و نوجوانان تا سن ۱۵ سال برگزار می شود.

بهشتی افزود: موضوع اصلی این مسابقه مبارزه با بیماری کرونا است، ولی نظر به اهمیت شرکت همگانی و ایجاد مسابقه‌ای سرگرم کننده برای کودکان و نوجوانان علاقمندان می‌توانند نقاشی خود را در زمینه‌هایی شامل، نماز، عفاف و حجاب، کتاب و کتابخوانی و نوروز طرح و ارسال کنند.

متقاضیان باید برای شرکت در مسابقه نقاشی‌های خود را از طریق شبکه‌های مجازی به شماره ۰۹۰۳۵۳۳۴۵۰۲ ارسال نمایند و نیز جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۲۵۰۵۴۶۲ تماس بگیرند.

مهلت ارسال آثار تا آخر فروردین ماه سال ۹۹ می‌باشد.

این مسابقه با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمه و کانون بسیج هنرمندان شهرستان گرمه برگزار می‌شود.

**

نقاشی با موضوع کرونا مسابقه نقاشی کودکان کرونا در ایران فراخوان مسابقه نقاشی اخبار گرمه اخبار کرونا ویروس اخبار قزوین اخبار قرچک

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین از برگزاری مسابقه نقاشی ” کرونا را شکست می دهیم ” به منظور غنی سازی اوقات فراغت در استان قزوین خبرداد.

فاطمه محمدبیگی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا گفت: متولدین سال های ۱۳۸۶ تا ۱۳۹۴ می توانند کارهای را که در تعطیلات اجباری کرونایی انجام می دهند از جمله مراقبت‌های بهداشتی، مطالعه کتاب و تشکر از پزشکان و پرستاران را نقاشی کنند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان یادآورشد: استفاده از همه ابزار نقاشی مانند مداد رنگی، آبرنگ، مداد شمعی و گواش امکانپذیر است و شرکت کنندگان از برگه A ۴ استفاده کنند.

به گفته محمد بیگی، کیفیت رنگ آمیزی، خلاقیت و کپی نبودن آثار از جمله شاخص‌های داوری است.

وی افزود: درج مشخصات فردی نام و نام خانوادگی، سن، استان، شهرستان، شماره تماس، موضوع نقاشی روی برگه و ذیل فایل ارسالی ، ضروری است و تصاویر نقاشی باید به شناسه iranplir در پیام رسان سروش ارسال شود.

این مسئول بیان کرد: مسابقه نقاشی ” کرونا را شکست می‌دهیم ” با توجه به تعطیلی کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و با هدف اشاعه فرهنگ کتابخوانی و غنی سازی اوقات فراغت، ویژه کودکان برگزار می‌شود.

***

نقاشی با موضوع کرونا مسابقه نقاشی کودکان کرونا در ایران فراخوان مسابقه نقاشی اخبار گرمه اخبار کرونا ویروس اخبار قزوین اخبار قرچک

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قرچک از برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع شکست کرونا در این شهرستان خبر داد.

محمود برزگر روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این مسابقه با همکاری کانون بسیج هنرمندان، سپاه ۱۵ خرداد قرچک و انجمن هنرهای تجسمی قرچک به منظور تحقق پویش در خانه بمانیم با عنوان “نقاشی در خانه ” برگزار می‌شود.

وی گفت: با توجه به تأکید مسئولان وزارت بهداشت و درمان مبنی بر لزوم قطع زنجیره انسانی انتقال ویروس کرونا و افزایش سرگرمی کودکان و نوجوانان، این مسابقه برگزار می‌شود.

برزگر تصریح کرد: این مسابقه نقاشی در رده سنی سطح کودکان و نوجوانان می‌شود و هر نفر می‌تواند با یک نقاشی در مسابقه شرکت کند.

وی افزود: علاقه مندان شرکت در این مسابقه تا پایان تعطیلات نوروز فرصت دارند تا آثار خود را با استفاده از پیام‌رسان‌های داخلی به شماره ۰۹۱۲۳۱۶۰۱۶ ارسال نمایند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ