دستگیری دوباره دزدی در کمیجان که ۱۸ بار زندان افتاده است

0

فرمانده انتظامی شهرستان کمیجان گفت: سارقی با ۱۸ فقره سابقه کیفری که خودرویی را در شهرستان اراک سرقت کرده بود، در حال فرار با خودرو در کمیجان دستگیر شد.

سرهنگ سعید فراهانی در این باره اظهار داشت: با اعلام گزارشی از سرقت یک دستگاه خودروی سواری در شهرستان اراک و اعلام مشخصات خودرو به پلیس شهرستان، بلافاصله تیمی از مأموران انتظامی به منظور کنترل تردد خودروها به یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان اعزام شدند.

وی افزود: با مشاهده خودرویی با مشخصات ظاهری اعلام شده، خودرو متوقف و زمانی که یکی از مأموران گشت انتظامی قصد کنترل مدارک راننده را داشتند، این فرد بدون توجه به ایست پلیس قصد فرار از محل را داشت.

این مقام انتظامی اضافه کرد: بلافاصله یکی از مأموران انتظامی در اقدامی سریع وارد خودرو شد و بعد از طی حدود ۵ کیلومتر در درگیری با سارق، خودرو متوقف و با همکاری نیروهای کمکی این فرد که با رها کردن خودرو قصد فرار داشت، دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کمیجان ادامه داد: با انتقال فرد سارق به یگان انتظامی و در استعلام انجام شده، مشخص که این فرد دارای ۱۸ فقره سابقه کیفری است که در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و برای برخورد قانونی به مرجع قضائی ارسال شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ