مرگ مسافر مبتلا به کرونا در داخل قطار

0

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است اقدام خطرناک یک بیمار کرونایی را پیش از مرگ در یکی از ایستگاه‌های قطار تایلند به تصویر می‌کشد. این مرد ۵۶ ساله هنگام حضور در مقابل دستگاه فروش بلیط قطار اقدام به ریختن آب دهان به صورت یک مسافر دیگر کرده بود.

پرسنل قطار ساعاتی بعد جنازه ” آنان ساهو” را در داخل مقابل سرویس بهداشتی داخل قطار پیدا کردند. آزمایشات انجام شده روی جسد متوفا نشان داد که او به کرونا مبتلا بوده است. این مرد همچنین به بیماری دیابت نیز مبتلا بود. با محرز شدن مرگ این مسافر بر اثر ابتلا به کرونا، مسئولان ایستگاه برای اطمینان از آلوده نشدن سایر مسافران اقدام به بررسی تصاویر ضبط شده دوربین‌های مدار بسته کردند.

در هنگام بررسی دوربین مدار بسته مشخص شد که متوفا پیش از مرگ خود در مقابل دستگاه خرید بلیط اقدام به انداختن آب دهان به صورت یکی از مسافران کرده است. ویدئوی منتشر شده نشان می‌دهد متوفا در حالی که با یک عصا راه می‌رود به سمت دستگاه فروش بلیط رفته و ناگهان به سمت مسافری که در روبه روی او در حال خرید بلیط است آب دهان پرتاب می‌کند. او سپس به سمت باجه فروش بلیط رفته و در ادامه پس از چند سرفه به راه خود ادامه داده و از محوطه دور می‌شود.

کشته شدگان کرونا کرونا در جهان اخبار کرونا ویروس اخبار تایلند

این اتفاق روز دوشنبه و در یکی از ایستگاه‌های قطار شهر بانکوک، پایتخت تایلند رخ داد. متوفا در حال مسافرت از بانکوک به ناراتیوات بود. او به تازگی از کشور پاکستان به تایلند بازگشته بود. مرگ این مرد میانسال در حالی در داخل قطار رخ داد که دستگاه تب سنج مستقر در ورودی ایستگاه تب متوفا را ۹۶.۸ فارنهایت (۳۶ درجه سانتی گراد) که تب نرمال محسوب می شود نشان داده بود.

گفتنی است؛ مسئولان بهداشت محلی به منظور جلوگیری از شیوع کرونا جستجو‌های خود را برای یافتن مسافری که متوفا به صورتش آب دهان پرتاب کرد آغاز کرده اند.

کشته شدگان کرونا کرونا در جهان اخبار کرونا ویروس اخبار تایلند

کشته شدگان کرونا کرونا در جهان اخبار کرونا ویروس اخبار تایلند

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ