ماجرای اعدام دختری به نام زهرا هاشمی چیست؟ +عکس

1

عکس زهرا هاشمی در زندان ، علی گندمکار زهرا هاشمی ،شایعه زهرا هاشمی فردا اعدام میشود ، زهرا هاشمی قاتل ، علی گندمکار زهرا هاشمی

زهرا هاشمی کیست و چرا اعدام میشود

جنجال آفرینی بر سر اعدام دختری به نام زهرا هاشمی درحالی از سوی رسانه های فارسی زبان خارج از ایران صورت می گیرد که تناقضات بسیاری دارد و یک جریان سازی فیک است.

از صبح روز ۲۴ بهمن ۹۸ خبری در فضای مجازی منتشر شده است  مبنی بر اینکه دختری به نام زهرا هاشمی، فردا در زندان رجایی شهر اعدام می شود. تاکنون خبر خاصی از این پرونده در اخبار حوادث ایران انتشار  نیافته است و موضوعیت پرونده در هاله ای از ابهام است.

مسئولان روابط عمومی سازمان  زندان ها در خصوص این ماجرا به خبرنگار رکنا گفتند که اعدام چنین متهمی در دستور کار سازمان زندان ها قرار ندارد و فردا و شنبه به هیچ عنوان اعدامی انجام نخواهد شد.

نامعتبر بودن  خبر یک اعدام به چند دلیل

خبر اعدام دختری به نام زهرا هاشمی با این ادعا که وی یک پزشک عمومی  که قصد تعرض به وی را داشته در دفاع از خود کشته است در حالی مطر ح می شود که تمام نشانه های این خبر نشانگر دور بودن آن از حقیقت است .

یکی از دلایل اصلی نامعتبر بودن این خبر آنجا مطرح می شود که تمام اطلاعات پرونده با پرونده جنایی دیگری که متهم آن ریحانه جباری بود مطابقت دارد .ریحانه جباری نیز ۱۹ ساله  و طراح دکوراسیون داخلی بود که بخاطر قتل یک مامور گناهکار شناخته شد و درحالیکه همانند پرونده پر ابهام زهرا هاشمی ادعا می شد ریحانه در دفاع از ناموس دست به قتل زده است تحقیقات نشان داد انگیزه قتل ربطی به دفاع از ناموس نداشته است و ریحانه اعدام شد.

دلیل دیگر اینکه از این متهم ،به نام زهرا هاشمی با این اتهامات هیچ خبری منتشر نشده است و با داشتن ابعاد خاص پرونده به نظر عجیب می آید که در سکوت خبری پرونده پیش رفته باشد و تاکنون مورد توجه رسانه های داخلی نبوده باشد.

و اما در بخشی از این  خبر ، منتشر کننده مدعی شده است که زهرا هاشمی در زمان بازداشت با  این اتهام، دختری ۱۹ ساله بوده است و طبق قانون مجازات اسلامی  ایران نمی شود دختر را اعدام کرد و باید قبل از اعدام بکارت برداشته شود.

در این رابطه با عبدالصمد خرمشاهی، حقوقدان و وکیل پرونده های جنجالی به خبرنگار رکنا گفت: این که محکوم علیه نباید باکره باشد یک بحث فقهی است اما در قانون مجازات اسلامی چنین موضوعی مطرح نشده است. بنابراین طبق قانون مجازات اسلامی می توان حکم قصاص هر محکوم علیه را اجرا کرد.

وی تاکید کرد:  قانون مجازات اسلامی فقط در مورد زنانی که باردار هستند استثنا قائل شده است. حکم زنان باردار باید تا بعد از وضع حمل و زمان شیردهی به تعویق بیفتد.

متن و عکسی در فضای مجازی در مرود اعدام زنی به نام زهرا هاشیمی در حال انتشار است؛ به شرح زیر است:

“زهرا هاشمی فردا اعدام میشود و تویی که احتمالا نمیدانی او کیست
بخشی از اخرین صحبت های او با مادرش :
ﺍﻻﻥ ﺑﻪ ﻣﻦ ﺩﺳﺘﺒﻨﺪ ﺯﺩﻧﺪ ﻭ ﻣﺎﺷﯿﻨﯽ ﺩﻡ ﺩﺭ ﻣﻨﺘﻈﺮﻩ ﺗﺎ ﻣﻨﻮ ﺑﺒﺮﻥ ﺑﺮﺍﯼ ﺍﺟﺮﺍﯼ ﺣﮑﻢ. ﺍﯾﻨﮑﻪ ﻣﯽﺑﯿﻨﯽ ﺑﻬﺖ ﺯﻧﮓ ﺯﺩﻡ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﯾﻨﻪ ﮐﻪ ﻣﺎﻣﻮﺭ ﻫﻤﺮﺍﻫﻢ ﺩﻟﺶ ﻧﯿﻮﻣﺪ ﺑﺪﻭﻥ ﺧﺪﺍﺣﺎﻓﻈﯽ ﺍﺯ ﺗﻮ ﻣﻨﻮ ﺑﺒﺮﻩ. ﻣﺎﻣﺎﻥ ﺟﺎﻥ ﺧﺪﺍﺣﺎﻓﻆ . ﻣﻨﻮ ﺩﺍﺭﻥ ﻣﯽﺑﺮﻥ ﺯﻧﺪﺍﻥ ﺭﺟﺎﯾﯽ ﺷﻬﺮ. ﻓﺮﺩﺍ ﺻﺒﺢ ﺯﻭﺩ ﻫﻤﻪ ﺩﺭﺩﺍ ﺑﺮﺍﯼ ﻣﻦ ﺗﻤﻮﻡ ﻣﯽﺷﻪ…دختری که متجاوز خود را کشت..!!!دم از قانون میزنن در حالی که در امریکا اگه یه مرد بی اجازه فقط مزاحمت برا زن ایجاد کند تا زمانی که زنده است رنگ افتاب رو نمیبینه

شایعات ضد انقلاب سایت بررسی شایعات زهرا هاشمی کیست جنجال سازی جدیدترین اخبار فضای مجازی اعدام زهرا هاشمی اخبار جنجالی آخرین شایعات و شنیده ها

زهرا هاشمی , دختر ۱۹ساله که برای طراحی دکوراسیون به منزل علی گندم کار ( پزشک عمومی و کارمند سابق وزارت اطلاعات ) میرود قافل ازین که مرد ۶۰ساله برایش نقشه شوم تجاوز کشیده است.زهرا فقط از خود دفاع کرد , آیا سزای دفاع در مقابل بی عصمت شدن این است؟

خبر رسیده که اعدام زهرا هاشمی به تعویق افتاده گفتن احتمالا تو این هفته اعدام نمیشه تا بتونن رضایت خوانواده ی مقتول و بگیرن ، مقتولی که کارمند سابق وزارت اطلاعات بوده، خلاصه آدمای بزرگی از جمله احسان علیخانی،علی کریمی،اشکان داژگه پست  گذاشتن و خواهش کردﻥ که پست ر و کپی کنید، مادر زهرا هم گفتش تا میتونید پست و کپی کنید تا به گوش همه برسه فقط تا آخر هفته فرصت دارید.

ﻣﻦ ﻧﻪ ﻻﯾﮏ ﻣﯿﺨﻮﺍﻡ نه ﭼﯿﺰﯼ ﻓﻘﻂ فقط این ک شما ام این خبرو پخش کنید تا همه خبر دار بشن…

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. علی می گوید

    سلام
    کاری به اسم این خانم ندارم
    اما سوالی که همین الان از مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی داشتم این بود: آیا در فقه اسلام این آمده است که دختر باکره نمی تواند اعدام شود و حتما قبلا از اعدام باید از دوشیزگی خارج شود؟

    جواب: خیر، چنین چیزی نداریم. دختر باکره هم اعدام می شود