تیراندازی مرگبار به جوان لردگانی

0

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خانمیرزا گفت: یک جوان ۲۳ ساله اهل لردگان در پی تیراندازی توسط افراد ناشناس به قتل رسید.

سرهنگ امیر انتظامی نیا با اشاره به اینکه یک جوان ۲۳ ساله لردگانی در پی تیراندازی توسط افرادی ناشناس در شهرستان خانمیرزا به قتل رسیده است، گفت: این حادثه در جاده ارتباطی گوشکی – آلونی در ساعت ۲۳ پنج شنبه شب هفته گذشته رخ داده است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خانمیرزا گفت: این جوان ۲۳ ساله برای تفریح با دوستان خود قرار گذاشته وبا یک خودروی پژو نوک مدادی در مسیر پیوستن به دوستان خود بود که در مسیر توسط افراد ناشناس از داخل یک خودروی پژو پارس دیگر هدف شلیک تفنگ شکاری قرار می‌گیرد.

وی بیان کرد: این جوان در کوتاه‌ترین زمان توسط اورژانس به بیمارستان لردگان منتقل می‌شود که به علت شدت جراحت فوت می‌کند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خانمیرزا با اشاره به اینکه پلیس آگاهی از همان ساعت ابتدایی وقوع حادثه به صورت ویژه برای شناسایی عاملان این حادثه وارد شد، گفت: تحقیقات برای شناسایی عاملان این حادثه به صورت ویژه در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه خانواده متوفی از تمام تلاش‌های نیروی انتظامی برای شناسایی عاملان حادثه مطلع هستند، گفت: تمام نیروی‌های پلیس در منطقه بسیج شده‌اند و در تلاش هستند که عاملان این حادثه را شناسایی و دستگیر کنند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خانمیرزا بیان کرد: با تکمیل تحقیقات و مراحل بازپرسی عاملان این حادثه شناسایی و دستگیر می‌شوند.

خانمیزرا پیش از این از توابع شهرستان لردگان بود که هم اکنون به یک شهرستان جدید در چهارمحال و بختیاری تبدیل شده است.

منبع : مهر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ