پیشنهاد شاهزاده عربستان به کیم کارداشیان

0

فعالان شبکه های اجتماعی عرب زبان با انتشار گزارشی بخشی از حیف و میل اموال بیت المال توسط بن سلمان را فاش کرده اند که می توان به خرید یک قایق تفریحی لوکس در تابستان ۲۰۱۴ اشاره کرد که این تنها قسمتی از بریز و بپاش های ولیعهد سعودی است.

ولیعهد سعودی در این سال در حالی که سرگرم گذراندن تعطیلات در جنوب فرانسه بود اقدام به خرید این قایق بادبانی به ارزش ۵۵۰ میلیون دلار کرد که متعلق به “یوری شیفلر” تاجر روس بود تنها به این دلیل که از آن خوشش آمده بود.

اما موضوعی که بار دیگر قصه ولیعهد سعودی را نقل شبکه های اجتماعی کرده افراط و تجمل گرایی وی نیست بلکه پیشنهاد بی شرمانه ای بود که بن سلمان به کیم کارداشیان، ستاره آمریکایی هالیوود داده بود!

همسران محمد بن سلمان همسر کیم کارداشیان همسر کانیه وست محمد بن سلمان لو رفته کیم کارداشیان کانیه وست کیست فساد اخلاقی محمد بن سلمان عکس کیم کارداشیان شاهزاده عربستان شاهزاده سعودی ثروت محمد بن سلمان پیشنهاد بن سلمان به کانیه وست بیوگرافی کیم کارداشیان اینستاگرام کیم کارداشیان

براساس خبرهای منتشر شده، شاهزاده سعودی اعلام کرد که حاضر است مبلغ ۱۰ میلیون دلار برای خوش گذرانی های خود به  کارداشیان پرداخت کند و محمد بن سلمان حتی اعلام کرد که حاضر است این مبلغ را افزایش داده و به ۲۰ میلیون دلار برساند که با واکنش منفی کارداشیان همراه شد.

کانیه وست اعلام کرد که ۵۳ میلیون دلار بدهی دارد و از مالک فیسبوک خواست که برروی ایده های او سرمایه گذاری کند!

این خبر در آن زمان خبرساز شده بود اما این خبر حاشیه های دیگری نیز داشت.

محمد بن سلمان, ولیعهد جدید عربستان در آن زمان, پیشنهادی عجیب و بی شرمانه به کیم کارداشیان و کانیه وست داد!

براساس خبر های منتشر شده, پس از آنکه کانیه وست اعلام کرد که دچار مشکل مالی شده است, این شاهزاده سعودی اعلام کرد که حاضر است مبلغ ۱۰ میلیون دلار به کانیه وست پرداخت کند اما در صورتی که کیم کارداشیان یک شب را با وی بگذراند!

محمد بن سلمان حتی اعلام کرد که حاضر است این مبلغ را افزایش داده و به ۲۰ میلیون دلار برساند که با واکنش منفی کانیه وست و کارداشیان همراه شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ