طلاق،کلید طلایی حل اختلافات خانوادگی!آن سوی دعواهای زناشویی را بدانید

0

شاید با گذران زندگی و افزایش دغدغه های معیشتی و اقتصادی، تاب آوری زن و شوهرها درمواجهه با مسائل مختلف و چالش های ریز و درشت کم شده باشد که آمارهای نجومی طلاق هم گواهی بر این مدعاست.

مشاوره قبل از طلاق مشاوره طلاق متخصص روانشناسی عامل طلاق روانشناسی قبل ازدواج روانشناسی شخصیت روانشناسی ازدواج روانشناسی روانشناس دکتر روانشناس خوب دکتر روانشناس بالینی درخواست طلاق توافقی تکنیک های خودشناسی بچه طلاق ازدواج و طلاق

دکتر رحیمی، روانشناس در این باره گفت: افکار هر انسان در عالم هستی بی همتا است بنابراین افراد شخصیت های متفاوتی نیز دارند.

او افزود: علت این تفاوت ریشه در تفاوت دیدگاه خانواده ها و الگوهای تربیتی فرزندان دارد که در دوره های مختلف سنی برای افراد رفتار متفاوتی ایجاد می کند.

رحیمی گفت: یکی دیگر از علت تفاوت در رفتارهای انسان ها، سلامت و بهداشت روانی است که سرآمد اختلاف ها است.

او افزود: یکی از بهترن روش های کاهش اختلاف، این است که زن و شوهرها ابتدا پیام خود را خوب در ذهن پرورش دهند و به درستی و آرامی و بدون تندی کج خلقی آن را انتقال دهند.

این روانشناس گفت: برای آن که بتوانیم پیام را با آرامی منتقل کنیم، ابتدا باید خودشناسی داشته باشیم و بر اخلاق و رفتارمان مسلط باشیم؛ ضمن این که باید جدی زندگی کنیم و زندگی را جدی  نگیریم.

او با اشاره روش های تقویت بهداشت روان، افزود: آب درمانی، ویتامین درمانی، ماساژ، افزایش خصیصه مسئولیت پذیری و… از روش های تقویت بهداشت و سلامت روان است.

منبع : خبرنگاران جوان

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ