کلاهبرداری با شگرد کار در منزل

0

کلاهبرداری میلیاردی فضای مجازی شیوه جدید کلاهبرداری شگرد کلاهبرداری سایت پلیس فتا حوادث زنجان پولشویی چیست پلیس فتا انواع کلاهبرداری انواع پولشویی اخبار کلاهبرداری اخبار زنجان اخبار پلیسپلیس در اعلام مهم ترین حوادث ۲۴ ساعت گذشته از شناسایی و دستگیری افرادی خبرداد که با شگرد کار در منزل اقدام به کلاهبرداری از افراد می کردند.
 

سرهنگ محمد علی رئیس پلیس استان زنجان روز چهارشنبه در تشریح این خبر گفت: با پایش و رصد صورت گرفته توسط کارشناسان پلیس فتا زنجان مشخص شد شخص یا اشخاصی به هویت های نامعلوم با تبلیغ و انتشار آگهی های دروغین و معرفی شرکت های سوری با ترفند کار در منزل و کسب درآمد بالا در فضای مجازی، اقدام کلاهبرداری از افراد می کردند.

سرهنگ آدینه لو در ادامه گفت: در بررسی های فنی و پلیسی، ۲ نفر متهم به هویت های معلوم در یکی از استان های همجوار مورد شناسایی قرار گرفتند و با هماهنگی مراجع قضائی به همراه تجهیزات و ادله های دیجیتالی به پلیس فتا استان دلالت شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهمان در تحقیقات اولیه منکر به ارتکابی شدند ولی پس از روبه رو شدن با مستندات، ضمن اعتراف به جرم خود اظهار داشتند که با تبلیغات گسترده از فضای مجازی بالاخص شبکه های اجتماعی با درج آگهی دروغین کار در منزل و کسب درآمد در فضای مجازی، پس از جلب اعتماد قربانیان ضمن دریافت بیعانه برای استخدام، اقدام به کلاهبرداری و پولشوئی با سوء استفاده از کارت های بانکی قربانیان می کردند.

وی گفت: این مجرمان سایبری در اظهارات خود به کلاهبرداری بیش از ۱۰ هزار نفر به میزان ۵۰ میلیارد ریال در سراسر کشور اعتراف کرده اند.

منبع : ایرنا

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ