انتقام گیری عاشق دلشکسته از دختر جوان

0

پسر جوان وقتی فهمید نامزدش از ازدواج با او پشیمان شده است، دست به انتقام گیری زد.

دختری جوان چندی قبل به پلیس فتای استان هرمزگان مراجعه کرد و با ارائه شکایتی، مدعی شد نامزد سابقش اقدام به تهدید و مزاحمت برای او و خانواده اش کرده است.

این دختر توضیح داد در مدت نامزدی، به اصرار متهم به منزل او رفته و با اجبار و فشارهای گفتاری او مرتکب اشتباه عاطفی شده بود. مدتی بعد این دختر متوجه ناهنجاری های شخصیتی پسر جوان شد و تصمیم گرفت نامزدی اش را با او به هم بزند، اما نامزدش درحالی که ادعا می کرد عاشق او است و قصد دارد با او ازدواج کند، شروع به تهدیدهای خشونت آمیز کرد و بعد از آن دختر جوان را تهدید کرد که اگر به این ارتباط ادامه ندهد، عکس و فیلم هایی را که از او گرفته است، منتشر می کند.

این پسر به مزاحمت های مداوم ازطریق فضای مجازی ادامه داد و همچنین با رفتن به محل زندگی شاکی، با همسایه ها و آشنایان او صبحت کرد و موجب آبروریزی شد.

مأموران بعد از دریافت این شکایت تحقیقات خود را آغاز کردند و با تکمیل ادله جرم و مستندات، محل کار و سکونت متهم را شناسایی و این پسر را پس از هماهنگی با مقام قضائی دستگیر کردند.

متهم در بازجویی ها ضمن ابراز پشیمانی از تهدید و مزاحمت ها گفت: در مدت نامزدی با رضایت شاکی روابطه عاطفی داشتیم و بعد از اینکه تصمیم به قطع رابطه اش گرفت، او را تهدید کردم، اما محتوایی در فضای مجازی منتشر نکرده ام و به علت علاقه زیاد به این دختر مرتکب این اعمال شده ام و قصدم ازدواج با او است.

سرگرد احسان بهمنی، سرپرست پلیس فتای استان هرمزگان، درباره این پرونده عنوان کرد: انگیزه متهم برای ارتکاب جرم در واقع دلبستگی غریزی، ولخرجی در دوران نامزدی برای دختر جوان و روابط جدی در دوره آشنایی است.

منبع : شرق

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ