راز طول عمر پیرمرد ۱۱۱ ساله

0

این مرد سالخورده به دلیل محدودیت‌های اعمال شده در رابطه با بیماری همه گیر کووید ۱۹ قادر به دعوت از مهمانان زیادی نبود، اما این موضوع او را خیلی ناراحت نکرد.

به گفته کروگر، راز طول عمر وی بسیار ساده است: “تنفس خود را متوقف نکنید، سه بار در روز غذا بخورید و زمان به خودی خود می‌گذرد. ” این استرالیایی اغلب آواز می‌خواند یا سوت می‌زند و هر روز دوازده میگو می‌خورد. وی می‌گوید: “من فکر می‌کنم آن‌ها بسیار مفید هستند؛ و در وعده عصرانه، من اغلب یک قوطی کنسرو ساردین را برای سوپ باز می‌کنم.»

این مرد استرالیایی ادعا می‌کند که در طول زندگی طولانی او رویداد‌های خوب خیلی بیشتر از رویداد‌های بد بوده است، اگرچه او هر دو جنگ جهانی، رکود بزرگ و خشکسالی‌های زیادی را طی زندگی طولانی خود دیده است. او اطمینان دارد که بشریت بر بیماری همه گیر کووید ۱۹ غلبه خواهد کرد. وی می‌گوید: در کار من که دامپروری بوده، بسیاری از مشکلات جدی را با کمک واکسن را برطرف کرده ایم و در رابطه با کرونا هم باید از واکسن استفاده شود”.

این مرد کهن سال معتقد است که سن دلیل برای کنار گذاشتن اهداف شما نیست. او تمام عمر خود را به عنوان مزرعه دار کار کرده و در سن ۸۶ سالگی، پس از مرگ همسرش، به نوشتن کتاب پرداخت. در این مدت، بیش از ۳۰۰ داستان از قلم کروگر بیرون آمده است. این مرد استرالیایی ۱۲ کتاب منتشر کرده است که آخرین آن‌ها در ۱۰۹ سالگی تولد او منتشر شده است. او همچنین شعر می‌سراید.

پیش از این، یک زن ۱۰۸ ساله در ساکن شهر نیو بروکتون، ایالت آلاباما آمریکا، راز طول عمر را بیان کرده بود. وی توصیه کرد که به خدا ایمان داشته باشید، به شدت کار کنید، مهربان باشید و در امور دیگران دخالت نکنید./اسپوتنیک

طول عمر رژیم افزایش عمر راز عمر طولانی راز طول عمر راز افزایش عمر حوادث تلخ حوادث امروز افزایش عمر افزایش طول عمر

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ