کاسمیرو اهل کجاست و چند سال دارد؟ +عکس همسرش

0

کارلوس هنریک خوزه فرانسیسکو ونانسیو کاسمیرو  معروف به کاسمیرو Casemiro ( قد : ۱۸۷ ، وزن : ۸۵ ) متولد ۲۳ فوریهٔ ۱۹۹۲ ‏(۲۸ سال) بازیکن فوتبال اهل برزیل و باشگاه رئال مادرید می باشد. او در پست هافبک دفاعی بازی می کند. و از مهمترین بازیکنان حال حاضر رئال مادرید و تیم ملی برزیل به حساب می آید.

او در فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۱۷ یکی از چهار گلی رئال مادرید با ضربه ی والی راهی دروازه ی یوونتوس کرد.

او همچنین قهرمان سه دوره ی متوالی لیگ قهرمانان اروپا با رئال مادرید است.

همسر کاسمیرو همسر فوتبالیستها همسر بازیکنان رئال مادرید بیوگرافی کاسمیرو بیوگرافی فوتبالیست ها اسامی بازیکنان رئال مادرید Casemiro Anna Mariana Casemiro
کاسمیرو در رئال مادرید

کاسمیرو در جام جهانی ۲۰۱۸ برای تیم ملی برزیل بازی کرد و در تنها بازی که در جام جهانی غایب بود برزیل توسط بلژیک حذف شد.

کاسِمیرو سال ۲۰۱۳ بود که از سائوپائولو جذب رئال مادرید شد و در ابتدا به تیم دوم رئال انتقال پیدا کرد. سرنوشت او زمانی تغییر کرد که ژوزه مورینیو از او برای بازی مقابل بتیس دعوت کرد و به وی میدان داد.

ستاره برزیلی در همان بازی ثابت کرد که لایق حضور در رئال مادرید است و اوج درخشش او به بازی برگشت برابر دورتموند در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان فصل ۱۴-۲۰۱۳ بر می گردد؛ زمانی که کارلو آنچلوتی ترجیح داد به کاسمیرو در وست فالن میدان بدهد و او یکی از عوامل ناکامی زردها در جبران شکست ۳-۰ بازی رفت بود. دیداری که در نهایت با برتری دو گله دورتموند تمام شد ولی رئال به نیمه نهایی رفت.

ستاره برزیلی فصل بعد به پورتو قرض داده شد ولی سپس به رئال برگشت و تبدیل به مهره ثابت کهکشانی ها زیر نظر زین الدین زیدان شد. در حال حاضر نمی توان ترکیب رئال را بدون کاسمیرو تصور کرد و فصل گذشته از حیث دقایق بازی نیز شماره یک رئال محسوب می شد.

عکس های کاسمیرو و همسرش انا و دخترش

کاسِمیرو(Casemiro) در مصاحبه جدید خود فاش ساخت که نام واقعی او کاسیمیرو (CASIMIRO) است:« خیلی ها این را نمی دانند. نام خانوادگی من از نام خانوادگی مادرم برداشته شده و کاسیمیرو است نه کاسِمیرو. در فوتبال اما به این نام صدایم می زنند. در سائوپائولو که بودم، در یک بازی عالی کار کردم و هواداران با نام کاسِمیرو تشویق کردند. پس از بازی ذوق زده شده بودم و تصمیم گرفتم از نام کاسِمیرو در فوتبال استفاده کنم.»

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ