کلید جلب توجه هالند: به دست آوردن نظر مساعد پدرش

0

ارلینگ هالند مهاجم نروژی دورتموند به یکی از جواهرات درجه یک فوتبال اروپا تبدیل شده است. این بازیکن در لیست خرید باشگاه های بزرگ اروپا قرار دارد و به طور مثال رئال مادرید شرایط جذب وی در سال ۲۰۲۲ را دنبال می کند تا به یکی از جواهرات آینده تیم تبدیل شود.

مینو رایولا وکیل سرشناس ایتالیایی وکالت بازیکن نروژی را به عهده گرفته اما به نظر می رسد که مهمترین فرد در میان اطرافیان وی، آلفی، پدر بازیکن نروژی است.

آلفی (یا همان آلف اینگ) بازیکن سابق فوتبال نروژ است که تجربه حضور در لیگ برتر انگلیس  را با تیم هایی نظیر ناتینگام فارست، لیدز و منچسترسیتی را دارد. او به علت تکل خشن روی کین دچار مصدومیتی شدید شد و مجبور شد که فوتبال را در سال 2003 آغاز کند. او در سال 2011 با تیم روسلند به فوتبال برگشت و دو سال بعد، بازنشسته شد. آلفی نقشی کلیدی در دوران فوتبال پسرش ارلینگ داشته و همیشه مشاور درجه یکی برا یاو بوده است. آنها به طور مداوم با همدیگر در مورد بازیها و مسائل مختلف صحبت می کنند. در حقیقت آلفی نقشی کلیدی در درخواست پسرش برای پیشنهاد سالزبورگ و بعد از آن منتقل شدن به دورتموند داشته است.

چند ماه پیش که هالند به خاطر درگیری از یک دیسکو اخراج شد، پدرش در پیامی توییتری از او انتقاد کرد و گفت که چنین رفتارهایی در شان او نیست. از سویی ارلینگ همیشه گفته است که پدرش الگوی مناسبی برای اوست.

رئال یا هر باشگاهی که بخواهند هالند را به خدمت بگیرند باید توجه کنند که باید به پدر این بازیکن و وکیلش هم کمیسیون قابل توجهی بپردازند.

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ