پنج بازیکنی که استعدادیابان رئال مادرید در فینال لیبرتادورس زیر نظر می گیرند

0

بازار آمریکای جنوبی همیشه برای رئال مادرید مورد توجه و جذاب بوده است. بازیکنانی نظیر هیگواین، مارسلو و کاسمیرو از همین بازار جذب شدند و در ساهلای اخیر نیز نوبت بازیکنانی نظیر وینیسیوس، رودریگو و رینیر بود که خریده شوند.

این هفته استعدادیاب های رئال مادرید سرشان حسابی شلوغ است چرا که فینال لیبرتادورس میان دو تیم برزیلی پالمیراس و سانوس را زیر نظر خواهند گرفت. این بازی در ورزشگاه ماراکانا برگزار خواهد شد که استعدادیابان رئال ستارگان بازی را دنبال خواهند کرد.

یکی از پدیده ها، کایو ژرژ است. او یکی از کامل ترین مهاجمان زیر ۲۰ سال دنیاست که در سانتوس توپ می زند. او یک مهاجم مدرن است که بسیار پرتحرک است و با این که فقط ۱۹ سال سن دارد اما قوای بدنیش فوق العاده است. او نقشی کلیدی در صعود تیمش به فینال دارد. کایو دوست صمیمی رودریگو هم هست.دیگر پدیده سانتوس، مارکوس لئوناردو است که فقط ۱۷ سال سن دارد که در رده های پایه گلهای بی نظیری زده است و کیفیت بالایی دارد.

در پالمیراس به سه اسم به طور ویژه می توان توجه کرد گابریل منینو ۲۰ ساله که در پست های مختلف خط هافبک بازی می کند و تجربه حضور در پست دفاع راست و وینگر را هم دارد. در نیمه نهایی مقابل ریور درخشید و در لیست تیته نیز حضور داشته است. در کنار وی در خط هافبک، پاتریک دی پائولا ۲۱ ساله حضور دارد که قدرت توپربایی بی نظیری دارد و به سختی توپ را از دست می دهد. به این نفرات می توان گابریل ورون ۱۸ ساله را دنبال کرد که در پست وینگر توپ می زند، تکنکیی است و نصف اروپا دنبالش هستند. در ۳۶ بازی در پالمیراس یازده گل زده و پنج پاس گل داده است.او دو سال پیش توپ طلای جام جهانی زیر ۱۷ سال را برد. مشکل این جاست که قیمتش در ترانسفرمارکت ۲۵ میلیون یوروست.

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ