زندگی دوباره برای وینیسیوس با مصدومیت هازارد

0

هازارد در تمرین رئال مادرید در روز چهارشنبه به علت مصدومیت  حضور پیدا نکرد و به نظر می رسد که بین سه تا شش هفته از میادین دور خواهد بود. در چنین شرایطی شاید وینیسیوس جونیور جان دوباره ای پیدا کند. بازیکن برزیلی به خاطر عملکردش در هفته های اخیر مورد انتقاد قرار گرفته بود و بحث رفتنش از رئال داغ شده بود. اما مصدومیت طولانی مدت رودریگو گوئس و هازارد باعث می شود تا زیدان گزینه ای جز استفاده از وینیسیوس نداشته باشد. بازیکن برزیلی بدین ترتیب به احتمال زیاد شنبه مقابل هوئسکا هم فیکس می شود چرا که لوکاس وازکز دیگر مصدوم تیم است.

آخرین حضور فیکس وینیسیوس در لالیگا به ۵۰ روز پیش برمی گردد که مقابل بیلبائو در والدبباس فیکس بود که بعد از آن هم گل یا پاس گل نداشته است. وینی در این فصل سه گل زده است که از آخرین گلش چهار ماه می گذرد.

وینیسیوس هرگز بازیکن محبوب زیدان نبوده است اما به نظر می رسد که این دو در بازیهای آینده چاره ای به جز تفاهم و درک همدیگر ندارند. هازارد احتمالا تا پایان بازی رفت با آتالانتا غایب خواهد بود و در این مدت وینی می تواند خودی نشان بدهد و شرایطش را عوض کند. البته رودریگو گوئس نیز به ریکاوری خود سرعت بخشیده است و انتظار می رود که در چند هفته آینده بتواند برگردد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ