دوران سخت مارسلو؛ در این رئال مادرید بی بازیکن هم جایی ندارد

0

مارسلو در سه فصل اخیر در ۴۷ بازی نیمکت نشین بوده و کاملا جایگاه خود در رئال را به عنوان بازیکنی که ستاره ترکیب رئال بود، از دست داده است.

اما به نظر می رسد که نیمکت نشینی در زمین هوئسکا برای مارسلو سخت ترین نیمکت نشینی بوده است. در حقیقت رئال در این بازی فقط ۱۷ بازیکن در این لیست داشت که سه تا از آنها دروازه بان ها بودند. مارسلو و ماریانو تنها بازیکنان تیم بزرگسالان در کنار لونین بودند که روی نیمکت نشستند اما با این وجود بازیکن برزیلی کار را از روی نیمکت آغاز کرد و تا زمان مصدومیت مارسلو فرصت حضور در ترکیب را پیدا کرد.

مارسلو به عنوان دومین بازیکن پرافتخار تاریخ رئال حالا در قعر لیست بازیکنان مورد اعتماد زیدان برای حضور در ترکیب جای دارد. او در فصل ۱۹-۱۸ در ۵۹ درصد بازیها حضور داشت، در فصل گذشته در ۴۵ درصد و در فصل جاری فقط ۳۱ درصد. در این فصل در ۲۰ بازی نیمکت نشین بوده است. مارسلو همه تلاش خود را کرد تا شرایط را عوض کند. رژیم غذایی خود را عوض کرد و بدنساز شخصی استخدام کرد  اما زیدان همچنان به او اعتماد ندارد. مارسلو در این فصل فقط 9 بازی داشته که در هشت تایش فیکس بوده و  فقط در سه تا از سیزده بازی اخیر در لالیگا حضور داشته است.

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ