استعداد یاب بارسلونا: باشگاه برایان گیل را زیرنظر دارد

0

بارسلونا برایان گیل را زیرنظر دارد.

 

به گزارش موندو، بارسلونا همچنان به پیدا کردن استعدادهای جوان برای تقویت تیم اول ادامه میدهد. بعد از موفقیت در جذب پدری و آرائوخو و حتی گلزنی نجات بخش ترینکائو مقابل رئال بتیس، بارسلونا به این نتیجه رسیده که این یک راه درست برای آینده باشگاه است و بارسلونا یک بازیکن جوان دیگر در لالیگا را زیرنظر دارد.

 

برایان گیل بازیکن سویا است که به صورت قرضی در ایبار بازی میکند یکی از با استعدادترین بازیکنان اسپانیا است. این موضوع را نماینده و استعدادیاب بارسلونا در سویا تایید میکند.

 

مانی کسی بود که جذب اینیستا و فاتی را به بارسلونا پیشنهاد کرد. کادنا سر معتقد است که بارسلونا به صورت جدی به خرید گیل فکر میکند. مانی دراین باره میگوید:

درحال حاضر بهترین بازیکن فوتبال در اسپانیا و من او را با نیمار مقایسه میکنم، او برایان گیل است. او برخی خصوصیات نیمار را دارد و بازیکن منعطفی است، او میتواند به عنوان وینگر و حتی در خط هافبک بازی کند. من با رامون پلانس صحبت کرده ام و او برایان گیل را زیرنظر دارد. اگر آنها الان اقدام به جذب او کنند بند فسخ او ۳۵ میلیون یورو خواهد بود اما اگر او تمدید بکند بند فسخی ۱۵۰ میلیون یورویی خواهد داشت.

 

برایان گیل تا سال ۲۰۲۳ با سویا قرارداد دارد و برای بارسلونا در این وضعیت جذب او کاری سخت خواهد بود. باید دید آیا بارسلونا در آینده او را جذب خواهد کرد یا این مهم به وقوع نخواهد پیوست.

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار فوتبال اروپا اخبار بارسلونا

منبع : بارسا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ