پایان زوج واران-راموس با خرید قریب الوقوع آلابا

0

رئال مادرید نیوز : از زمان جدایی په په خط، مدافعان میانی فیکس رئال مادرید مشخص بودند: راموس – واران. خرید الوقوع داوید آلابای اتریشی اما می تواند این نظم را بر هم بزند. در حقیقت از سال ۲۰۱۷ و از زمان رفتن په په رئال هرگز خط دفاعی فیکس خود را به چالش نکشیده بود. واران و راموس در چهار سال اخیر ۱۱۷ دقیقه با هم بازی کردند که در یک دهه اخیر مجموعا ۲۲۸ بازی کنار هم داشتند.

خرید آلابا به معنی شروع یک دوران جدید خواهد بود. در حقیقت حضور آنها فلسفه تیم را هم عوض می کند. رئال در این سالها در خط دفاعی خود بازیکنان جوانی نظیر میلیتائو و وایخو را خریده است. میلیتائو در زمان خریده شدنش توسط رئال فقط ۲۰ سال سن داشت اما خرید آلابا با استراتژی متفاوتی است: یک بازیکن باتجربه که سالها در سطح اول فوتبال و اروپا بایرن مونیخ بازی کرده است. آلابا که اولین بازی خود را در هفده سالگی برای بایرن داشته تقریبا ۳۰۰ بازی در بوندسلیگا و ۹۲ بازی در چمپیونزلیگ داشته است.

حالا سوال اصلی این جاست که آلابا که طبیعتا برای فیکس بودن در رئال مادرید خریده می شود، جایگزین چه کسی خواهد شد؟ راموس یا اواران؟ در حال حاضر آینده هیچ کدام مشخص نیست. کاپیتان ۳۵ ساله فقط دو ماه دیگر با رئال قرارداد دارد و خبری از تمدید قراردادش نیست. واران هم تا ۲۰۲۲ قرارداد دارد اما برای تمدید به توافق نرسیده و رئال ترجیح می دهد که در همین تابستان او را با ۷۰ میلیون یورو بفروشد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب رافائل واران کیست داوید آلابا در رئال مادرید پست داوید آلابا بیوگرافی داوید آلابا بازیکنان جدید رئال مادرید اسامی بازیکنان رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ