«ایسکو در هزارتوی خودساخته»

0

تصاویری که از ایسکو منتشر شده و نشان می دهد که بازیکن مالاگایی چند دقیقه در حال بستن موهایش است و به همین بهانه گرم کردن مقابل ختافه را به تعویق می اندازد و بدنساز تیم را سر کار گذاشته ثابت می کند که این بازیکن از مرحله خشم به مرحله بی خیالی رسیده است. در زمستان می خواست از باشگاه برود اما موفق نشد چون هیچ تیمی به دنبالش نبود. این بازیکن همچنان از مسیری که در رئال داشته دلخور است. از فیکس شدن با کمال شایستگی در دو فینال چمپیونزلیگ حالا در سن ۲۸ سالگی به بازیکنی تبدیل شده که یک مازاد در رختکن است، با مربی ارتباطی ندارد و نمی تواند نقشی در این باشگاه ایفا کند.

از نظر شرایط بدنی کاملا آشفته است و مدتهاست که در شرایط ایده آل نیست و رفتارش درون زمین نیز نشان می دهد که از تیم فاصله گرفته است.به نظر م رسد که ایسکو پذیرفته که دورانش در این جا تمام شده و در جایی دیگر خوشحال تر خواهد بود اما مسیری که انتخاب کرده اشتباه است. با توجه به دستمزد کنونی، در دوران کرونا اکثریت باشگاه های اروپا از جذبش عقب نشینی می کنند و نکته دیگر این جاست که اگر تیمی هم پول داشته باشد، نمی خواهد به سراغ بازیکنی برود که انگار قید همه چیز را زده.

خسوس گایگو

عکس ایسکو ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید ایسکو کیست اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ