ایسکو در مسیر پایانی تلخ در رئال مادرید؛ به هزار دقیقه هم نرسیده

0

رئال مادرید نیوز : ایسکو یکی از بدترین لحظاتش را از زمان پیوستن به رئال مادرید سپری می کند. بازیکن مالاگایی که زمانی ستاره تیم زیدان بود حالا به بازیکنی تبدیل شده که در شبی نظیر کادیز و با وجود غایبان پرشمار فرصت به او نمی رسد. با وجود نبود کروس و مودریچ، زیدان ترجیح داد که از آنتونیو بلانکو در خط هافبک بازی کند آن هم در حالی که بلانکو فقط ۲۵ دقیقه در تیم بزرگسالان بازی کرده بود. این بازی در روز تولد ۲۹ سالگی ایسکو بود و برای یک بار دیگر ثابت کرد که دوره هافبک مالاگایی در رئال تمام شده است.

ایسکو در این فصل فقط ۹۴۴ دقیقه بازی کرده و حتی به هزار دقیق هم نرسیده است. او ۲۵ بازی داشته که فقط در ۹ تایش فیکس بوده و در مسیر ثبت بدترین فصلش در رئال است. این بازیکن در فصل ۲۰-۲۰۱۹ مجموعا ۳۰ بازی در رئال انجام داد و به ۱۶۱۸ دقیقه رسید. در حقیقت ایسکو بعید است که حتی به دقایق فصل گذشته اش هم برسد.

ایسکو در دو فصل اولش در رئال از سه هزار دقیقه عبور کرد در حالی که در سه فصل بعدی هرگز بالاتر از ۲۳۰۰ دقیقه نرفت. اولین افت شدید او در فصل ۱۹-۲۰۱۸ با ۱۷۳۸ دقیقه بود و هر چند که ایسکو  امیدوار بود که با بازگشت زیدان اوضاعش بهتر شود اما حقیقتا خبری نیست.

عکس ایسکو ساعت بازی رئال مادرید امشب ایسکو کیست اسامی بازیکنان رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ