برونو ایگلسیاس، پدیده جذاب و مرموز در آکادمی رئال مادرید

0

این روزها استعدادیاب های آکادمی رئال مادرید به طور ویژه در مورد یک بازیکن صحبت می کنند برونو ایگلسیاس ۱۷ ساله، بازیکنی که اخیرا توسط آلوارو بنیتو بازیکن اسبق رئال مادرید با کاکا مقایسه شده و همین مسئله باعث شده تا توجهات به وی دوچندان شود.

دنی پویاتوس سرمربی سابق تیم جوانان رئال مادرید اخیرا گفته بود که برونو در کنار ناکای ژاپنی در حال حاضر از آینده دارترین بازیکنان آکادمی رئال هستند. او گفت که برونو روی کارش تمرکز دارد، خوب دریبل می زند و خوب می جنگد و می تواند در سمت چپ، راست یا پشت مهاجمان بازی کند.

استعدادیاب های رئال مادرید از زمانی که برونو در سانتا مارتا توپ می زد، جویای شرایط او بودند. این بازییکن در مسابقات منطقه ای زیر ۱۲ سال در منطقه مایورکا خوش درخشید و از همان زمان نه تنها رئال بلکه بارسا و اتلتیکو به دنبالش بودند اما در نهایت خانواده اش ترجیح دادند که به رئال بیاید. این بازیکن از زمان انتقال به تیم نونهالان رئال مادرید سرعت رشد بالایی داشته است. او که در ماه می ۱۸ ساله می شود، در حال حاضر در تیم جوانان بی رئال مادرید حضور دارد.  برونو البته در رده های پایه اسپانیا نیز جایگاه مشخصی دارد هر چند که لغو یوروی زیر ۱۷ سال باعث شد تا شانس حضور در این بازیها را از دست بدهد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ