کامیل احمدی ، متهم به تعرض جنسی به ۴ زن شد +عکس

0

چهار زن در گفت‌وگو با روزنامه گاردین کامیل احمدی، پژوهشگر ایرانی-بریتانیایی را به آزار و تعرض جنسی متهم کردند.

آنها گفتند احمدی دیگر نباید اجازه کار زنان یا گروه‌های آسیب‌پذیر سوژه تحقیقاتش را داشته باشد. احمدی که به ۹ سال زندان محکوم شده به تازگی به بریتانیا رفته است.

کامیل احمدی کیست کامیل احمدی ازدواج کودکان دو تابعیتی یعنی چه تعرض به زنان تجاوز کامیل احمدی تجاوز جنسی به زن اسامی دو تابعیتی ها اخبار تجاوز جنسی Kameel Ahmady

احمدی در شهر نقده زاده شده و از دهه ۱۹۹۰ تابعیت بریتانیا را دارد.  وی یک مردم شناس است که در دانشگاه کنت تحصیل کرده‌است. او در سال ۲۰۱۱ نخستین پژوهش جامع درباره ختنه زنان در ایران (ناقص سازی جنسی زنان) را به شکل علمی میدانی در ایران انجام داد. احمدی پیشتر در سال ۲۰۰۹ نخستین کتاب راهنمای سفر را با دیدگاهی مردم شناسی برای مناطق مناطق کردنشین ترکیه منتشر کرد. وی به دلیل پژوهش درباره کودک‌همسری، ختنه زنان و مردان، ازدواج سفید، ازدواج موقت و صیغه محرمیت، کودکان کار، زباله گردی کودکان، اشکال کار کودکان در تهران، اقلیت‌های قومی و جنسی شناخته می‌شود.

کامیل احمدی کیست کامیل احمدی ازدواج کودکان دو تابعیتی یعنی چه تعرض به زنان تجاوز کامیل احمدی تجاوز جنسی به زن اسامی دو تابعیتی ها اخبار تجاوز جنسی Kameel Ahmady

جوایز

کامیل احمدی دریافت کننده جایزه افتخار حقیقت ۲۰۱۷ در دانشگاه حقوقی لندن توسط سازمان IKWR است. وی همچنین دریافت کننده جایزه مقام نخست ۲۰۱۸ ادبیات توسط بنیاد جهانی صلح در دانشگاه جرج واشینگتن است.  کامیل احمدی بیشتر در زمینه توسعه بین‌المللی و اجتماعی در زمینه جنسیت، کودکان و مسائل مربوط به توسعه و اقلیت‌ها کار کرده‌است. آخرین مطالعات وی «از مرز به مرز» (پژوهشی جامع در خصوص پنج اقلیت عمده در ایران) که با محوریت صلح نگاشته شده و پژوهشی جامعی دیگری که در خصوص اشکال کار کودک است که هر دو این آثار در لندن دست چاپ است. وی همچنین برای نخستین بار در قالب کتابی به موضوع ختنه پسران/مردان پرداخته است. همچنین از او چندین مقاله و گزارش میدانی پژوهشی را به‌طور گسترده درباره موضوعات اجتماعی و سنت‌های آسیب زا (HTP) منتشر گردیده است.

منبع : برترینها

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ