علامت دادن های هالند به رئال مادرید تمامی ندارد

0

ارلینگ هالند مهاجم نروژی دورتموند با کیلیان امباپه برای تبدیل شدن به ستاره اینده فوتبال دنیا رقابت می کند. پس از هت تریک کیلیان در نیوکمپ نوبت ارلینگ بود که در پیزخوان دبل کند.

البته به نظر می رسد که دل هالند نیز مثل امباپه با رئال است. مهاجم نروژی در ماه های اخیر بارها به رئال علامت داده است. او قبل از بازی با سویا از هتل خارج شد و به همه شامل هوادارانی که پیراهن رئال را داشتند، عکس و امضا داد و در پایان بازی نیز وقتی در مورد علاقه رئالی ها به خودش پرسیدند، گفت که همیشه خوب است که برخی او را دوست داشته باشند. به هر صورت به نظر می رسد که هالند نیز علاقه وافری به حضور در رئال دارد.

هالند سال گذشته و پس از گلزنی وینیسیوس در ال کلاسیکو به تمجید از بازیکن برزیلی پرداخت. پدرش هم چند ماه پیش گفته بود که لالیگا لیگ مناسبی برای پسرش است. زیدان نیز پیش از بازی مقابل کادیز در ماه اکتبر گفته بود که هالند بازیکن خیلی خوبی است.

از طرفی دیگر در ماه نوامبر مشخص شد که هالند برای مسابقات بازیهای آنلاین، خودش را در لباس رئال مادرید قرار می دهد و با روبرتو کارلوس و رونالدو هم تیمی می شود. از سویی مهاجم نروژی در ماه دسامبر گفته بود که راموس در کنار فن دایک و کولیبالی سه مدافع میانی برتر دنیا هستند. هالند از طرفی در ماه ژانویه نیز برای تصویر برنابئوی برفی لایک زده بود و بعد از بازی با سویا گفت” اسپانیا را دوست دارم….”

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ