مشکوک شدن اداره مالیات به رئال مادرید؛ فرار مالیاتی ۲۰۰ میلیونی؟

0

رئال مادرید مبلغ ۲۰۰ میلیون یورو وام را از شرکت سرمایه گذاری ” پروویدنس” در حالی دریافت رده است که ازین مبلغ از طریق دو شرکت در جزایر کیمن به حساب باشگاه واریز شده است، منطقه ای که بهشت مالیاتی به شمار می رود و به نوعی ممکن است که رئال مادرید به خاطر این کار به تخلف مالیاتی متهم شود.

در حقیقت رئال مادرید از شرکت سرمایه گذاری پروویدنس در مدت ده سال مبلغ ۵۰۰ میلیون یورو دریافت می کند که این مبلغ در سه قسط پرداخت می شود دو قسط ۲۰۰ میلیونی و یک قسط ۱۰۰ میلیونی.  رئال در ازای این وام، ۲۳.۷۵ درصد از سود حق تبلیغات خود را در اختیار این شرکت قرار می دهد. مبلغ ۲۰۰ میلیون یوروی اول مربوط به سالهای ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۱  بوده است. البته درآمدهای تبلیغاتی از اسپانسر پیراهن و نامگذاری استادیوم یا شهرک ورزشی در این توافق محاسبه نمی شوند.

رئال مادرید این توافق را مستقیما با پروویدنس امضا نکرده است بلکه با یکی از زیرشاخه های این شرکت به نام PQ VII Sarl قرارداد را امضا کرده که در منطقه لوکزامبورگ حضور دارد، شرکتی که با سرمایه ۲۰ هزار یورویی تاسیس شده است. این شرکت به دو شرکت دیگری متصل است که مقر خود را در جزایر کیمن قرار داده اند. عجیب این که محل این دو شرکت در جزایر کیمن در برج جرج تاون قرار گرفته است که یک منطقه تجاری نیست و در حقیقت محل شرکت در یک خانه مسکونی ثبت شده است. در واقع به نظر می رسد که اداره مالیات به این مسئله کاملا حساس شده است و معتقد است که مدیران رئال مادرید مرتکب تخلف مالیاتی شده اند چرا که منطقی نیست که شرکتی با ۲۰ هزار یورو سرمایه به رئال مادرید ۲۰۰ میلیون یورو وام بدهد.

البته مدیر مالی رئال مادرید چنین مسئله ای را اساس تکذیب کرده است و گفته است که خطری باشگاه رئال مادرید را تهدید نمی کند.

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ