احتکار ۴۰۰ تن آهن در رشت

0

سردار “عزیزاله ملکی”  مبارزه با احتکار و قاچاق کالا را یکی از اولویت‌های اصلی ناجا در برخورد با مفسدان اقتصادی عنوان کرد و اظهار داشت: پلیس با قاطعیت با هرگونه قانون‌شکنی و اخلال در بازار برخورد قاطع و قانونی می‌کند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با اقدامات همه جانبه از احتکار آهن در سوله‌ای در یکی از مناطق حاشیه‌ای شهرستان رشت مطلع شده و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه پس از تحقیقات نامحسوس و تلاش‌های صورت گرفته محل دقیق احتکار، مورد شناسایی قرار گرفت، افزود: ماموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی با هماهنگی قضائی به این مکان اعزام شدند.

این مقام ارشد انتظامی به کشف ۴۰۰ تن آهن ساختمانی احتکار شده در بازرسی از سوله مورد نظر خبر داد و اذعان داشت: متهم ۲۸ ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد که برابر اعلام کارشناسان ارزش این کشفیات، ۵۵ میلیارد ریال است.

سردار عزیزالله ملکی حوادث رشت حوادث تلخ حوادث ایران حوادث امروز اخبار رشت اخبار جنایی احتکار کنندگان کالا احتکار چیست

وی در پایان احتکار و قاچاق کالا و هرگونه فعالیت اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور قلمداد کرد و بیان داشت: پلیس به صورت شبانه‌روزی و با به کارگیری تمام امکانات برای برقراری نظم و امنیت تلاش می‌کند.#پلیس

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ