کروس:«هالند یا امباپه؟ دوست دارم به بنزما پاس گل بدهم»

0

کروس در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی رئال مادرید و آتالانتا شرکت کرد.

در این فصل تجربه غلبه بر اینتر ار دارید”مقابل آتالانتا بازی می کنیم که شناختی از آنها نداریم. بازیهایشان را از طریق کلیپ ها دیده ایم. وقتی مقابل تیمی بازی نکرده ایم تجربه ای جدید داریم. بازی خیلی مشکلی خواهد بود.”

دوست داری به امباپه پاس گل بدهی یا هالند؟” به بنزما.”

افت فوتبال اسپانیا” هر سال ممکن است چیزهایی عوض شود. سالها بود که تیم های اسپانیایی قهرمان چمپیونزلیگ و لیگ اروپا می شدند اما این طبیعی است. بازیکنان عوض می شوند. نمی توان گفت که فوتبال اسپانیا از فوتبال آلمان یا انگلیس ضعیف تر است. هر سال برای همه جامها تلاش می کنیم.”

مشکلات مصدومیت ها ” حقیقت این است که من فرد مناسبی برای چنین پرسشی نیستم. با بازیکنانی که مصدوم نشده اند، زندگی می کنم و نمی دانم که برای ریکاوری چه کار می کنند اما با انگیزه کار خودمان را می کنیم.”

مسیر فوتبال” برای من مرکز زمین خیلی مهم است. شرایط در مرکز زمین همیشه خوب نیست. هیچ هافبکی نمی تواند همه چیز را کنترل کند اما ما به خوبی کارمان را می کنیم و برای همه جامها تلاش می کنیم.”

برای باشگاه از نظر مالی موفقیت در چمپیونزلیگ مهم است” من باشگاهم را خیلی دوست دارم و از همه نظر سعی می کنم که این باشگاه موفق شود. اول از همه بازیکن رئال هستم و به این فکر می کنم که به چه چیزهایی برسم. می خواهم موفقیت کسب کنم و اگر بتوانیم این گونه به باشگاه کمک کنیم، بهتر است.”

قدرت رهبری” حقیقتا زیاد به این مسئله اهمیت نمی دهم. سعی می کنم درون و بیرون و با توپ یا بدون آن نظرم را بدهم. کارم عوض نمی شود. سعی می کنم بیشترین کمک را به تیمم داشته باشم.”

هالند و امباپه” هر دو خیلی خوب هسند. می توانند به تیم کمک کنند و کیفیت بالایی دارند اما مشکل این جاست که فردا نمی توانند به ما کمکی داشته باشند.”

بازی کنار کاسیمرو و موریچ” توضیح دادن مشکل است. شرایط خوبی در  خط هافبک داریم و از نظر من در خط هافبک می توان بازیها را برد یا باخت وباید عملکرد خوبی داشته باشیم.”

واکنش به لحظات مشکل” گاهی ممکن است که بازیهای بدی داشته باشیم. اخیرا شرایط خوبی داشتیم. شرایط تیم را می دانیم. این بازی یک فینال است. می دانیم که بازی مشکلی مقابل حریف بزرگی است و باید به خوبی بازی را کنترل کنیم. سعی می کنیم که بازی را مطابق دلخواه تحت کنترل داشته باشیم. باید مثل بازیهای اخیر باشیم. باید متحد باشیم. بازیکنان مهمی را نداریم و باید با هم بهترین عملکرد را داشته باشیم.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ