جنگ بین هواداران علی دایی و علی کریمی

1

هواداران علی کریمی در چند روز اخیر دو کار مهم انجام دادند. یکی تجمع مقابل باشگاه پرسپولیس برای برگرداندن کریمی به پرسپولیس و دیگری تهیه پلاکارد برای کروش به منظور دعوت کریمی به تیم ملی .

هواداران فوتبال هواداران علی کریمی هواداران علی دایی علی کریمی کجاست علی دایی کجاست

این اتفاقات در حالی می افتد که این روزها تلاش برخی از افراد سرشناس برای آشتی علی دایی و علی کریمی رسانه ای شده است. اما دو اقدام اخیر هواداران علی کریمی قرار نیست به همین جا ختم شود. هم اکنون در فضای مجازی هواداران این بازیکن سابق تیم ملی در حال قول و قرارهایی با یکدیگر هستند تا یک تجمع دیگر برگزار کنند اما اینبار علیه علی دایی سرمربی پرسپولیس.

این در حالی است که هواداران علی دایی نیز در فضای مجازی جنگی را علیه هواداران کریمی آغاز کرده و تهدید کرده اند هرگونه تجمع بر ضد علی دایی و توهین و شعار علیه سرمربی پرسپولیس به شدت از سوی آنها پاسخ داده می شود و مقابله به مثل می کنند . هواداران دایی همچنان در قالب کمپین های مختلف گفته اند تعدادشان بسیار بیشتر از تعداد هواداران کریمی است و اگر حرکتی علیه دایی ببینند ساکت نمی نشینند. البته جنگ کلامی هواداران این دو علی پرسپولیسی به همین جا ختم نمی شود. توهین های رکیک و الفاظ زننده در فضای مجازی بخش دیگری از این دعوای زشت است که البته کریمی و دایی را هم نشانه گرفته است.

هواداران مجازی در حالی با یکدیگر جنگ می کنند که علی دایی امروز گفته با علی کریمی قهر نیست که آشتی کند.

باید دید که جنگ هواداران این دایی و کریمی به کجا می رسد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. عسل دوستدارداش علی می گوید

    توی پرسپولیس فقط ازعلی دایی بدم میاد،چون خودشون روبزرتروبهتراز بقیه میدونن انگارازهمه سرترن دوس ندارن کسی ازشون بالابزنه.دوس نداره که کسی معروف ترازخودش بین هواداران باشه.بامعروف ومحبوبهای باشگاه دعواداره.تا کریمی،انصاریفرد،علیرضاحقیقی،برنگردن پرسپولیس این تنفرمن ازایشون باقی میمونه.پرسپولیس بدون کاپیتانش هیچ معنی ومفهومی نداره خودم امسال دوس نداشتم زیادقهرمان بشیم چون دوس داشتم جام بادستهای علی کریمی بره بالا.اگه این دونفرتونستن فقط یه نیم فصل کنارهم کارکنن بدون دعوابایدتوکتاب گینس ثبت بشه به خدا.دعوا اونها به ماهوادان چه ربطی داره چرامابایدتاوانشوپس بدیم؟دعواشون روبیرون ازباشگاه باهم داشته باشن.