لحظه سقوط دختر ۲ ساله از طبقه دوازدهم +فیلم

0

به گزارش ساتین به نقل ازدیلی میل، در فیلم دیده می شود که دختر ۲ ساله از غفلت مادرش سوء استفاده کرده و با خروج از پنجره طبقه دوازدهم در حال سقوط است .

حوادث تلخ حوادث ایران حوادث امروز اخبار جنایی

حوادث تلخ حوادث ایران حوادث امروز اخبار جنایی

حوادث تلخ حوادث ایران حوادث امروز اخبار جنایی

“نگوین منه” راننده ۳۱ ساله ای که موفق به نجات این دختر بچه شده در این باره گفت: در کامیون نشسته بودم و در انتظار تحویل بسته ای بودم که صاحبش باید فرم را امضاء می کرد در همان زمان صدای گریه یک بچه را شنیدم ابتدا تصور کردم پدر یا مادری در حال دعوای فرزندشان هستند اما گریه ها شدیدتر و با جیغ همراه شد از این رو سرم را از کامیون بیرون آوردم و متوجه ماجرا شدم بلافاصله از کامیون خارج شده و برای آنکه بتوانم دختر در حال سقوط را با دستانم بگیرم از ساختمان کناری به ارتفاع دو متر بالاتر رفتم در همان زمان دستان دختر بچه رها شد و به آغوش من سقوط کرد اما متوجه شدم که خون از دهانش جاری شده به همین دلیل فورا کودک را به بیمارستان منتقل کردم. خوشبختانه این دختر بچه از مرگ حتمی نجات یافت نمی خواستم نقش یک قهرمان را داشته باشم بلکه فقط می خواستم جان کودک را نجات داده و کار درست را انجام داده باشم.

وی افزود: پزشکان اعلام کردند که دختر بچه از ناحیه ران پا دچار دررفتگی شده و به دلیل شدن برخورد دهانش خون آلود بوده و به زودی می تواند از بیمارستان مرخص شود.

حوادث تلخ حوادث ایران حوادث امروز اخبار جنایی

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ