آس: راموس و رئال مادرید یک سانتی هم به تمدید نزدیک نشده‌اند

0

سه ماه دیگر فصل به اتمام می رسد و سرجیو راموس کاپیتان رئال مادرید باید از تیم برود چرا که در حال حاضر بحث تمدید قرارداد وی کاملا متوقف شده است. در حقیقت نه خبری از پیشرفت است و نه پسرفت. هیچ کس اقدامی نمی کند.

فلورنتینو پرز و کاپیتان رئال مادرید آخرین بار در روز ۳۰ دسامبر در هتل هوئرتا دل کورا ساعاتی پیش از بازی با الچه با هم ملاقات کردند که البته در حال حاضر همچنان مواضع طرفین به هم نزدیک نیست.  رئال به راموس پیشنهاد تمدید دو ساله با کاهش ده درصدی دستمزدش را داده است و حتی گفته می شود که پیشنهاد دیگر رئال مادرید یک ساله با حفظ دستمزد کنونی است. این بازیکن می داند که به بحران اقتصادی نمی تواند دستمزد بیشتری دریافت کند اما انتظار دارد که دستمزد کنونی خود را دریافت کند. از سویی انتظار راموس این است که قراردادش برای دو فصل قطعی به علاوه یک فصلا ختیاری تمدید شود. پرز به راموس اعلام کرده است که این شرایط را نخواهد پذیرفت. از طرفی همان طور که جوزپ پدررول خبر داده است، راموس حس می کند که باشگاه به اندازه کافی به او بها نداده است و به همین خاطر به پیشنهادهای دیگرش گوش می دهد.

زیدان بارها گفته که امیدوار است هر چه زودتر تکلیف تمدید قرارداد راموس حل شود اما حقیقت این است که تنها تماس راموس و پرز با هم از طریق تلفن بوده است که وقتی پرز به کرونا مبتلا شد و وقتی راموس تحت عمل جراحی قرار گرفت، این دو حال همدیگر را پرسیدند. در حال حاضر اما از نظر مالی، رئال مادرید و راموس یک سانتی متر هم به من هم نزدیک نشده اند. راموس با هم تیمی هایش صحبت کرده است و به آنها گفته است که چرا کاهش ده درصدی دستمزد در این فصل بر خلاف فصل گذشته عادلانه نیست. راموس معتقد است که وقتی باشگاه می خواهد به سراغ خریدهای کهکشانی نظیر امباپه، هالند و … برود منطقی نیست که این پول را با کاهش دستمزد بازیکنان کنونی جبران کند. در حقیقت کاهش ده درصدی دستمزد راموس برای دو فصل به این معنی است که باشگاه ۲.۴ میلیون یورو از دستمزدش را کم کند.

به هر صورت راموس همیشه رئال مادرید را خانه خود می دانسته و می خواهد فوتبالش را در رئال تمام کند. او از زندگی در شهر مادرید و خانه ای که برای بازسازی آن هزینه زیادی کرده راضی است اما برایش عجیب نیست که باشگاه هیچ قدمی برای نزدیک شدنن مواضع دو طرف برنمی دارد.راموس حالا در سن ۳۵ سالگی حس می کند که می تواند، دو سه سال دیگر در سطح اول باشد و هیچ بعید نیست که با ادامه شرایط کنونی راه رونالدو را در پیش بگیرد. زیدان پس از اطلاع از جدایی رونالدو استعفا داد و هیچ بعید نیست که با جدایی احتمالی راموس همین تصمیم بگیرد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ