شبی که فدریکو والورده در دربی مادرید دکترا گرفت

0

فدریکو والورده هافبک اروگوئه ای رئال مادرید انگیزه ویژه ای در دربی ها دارد. این بازیکن به موقع خودش را به دربی واندا متروپولیتانو رسانده است. او در مقابل سوسیه داد دقایقی بازی کرد که نشان داد بعد از مصدومیت پنج هفته ای خود کاملا آماده است و احتمال زیادی وجود دارد که در مقابل اتلتیکو در کنار کاسمیرو، کروس و مودریچ در خط هافبک قرار بگیرد.

والورده البته خاطرات خوبی از بازی مقابل اتلتیکو دارد. او سال گذشته به عنوان شگفتی ترکیب رئال مادرید در واندا در ترکیب قرار گرفت که عملکرد درخشانش باعث شد تا  زیدان به تمجید از عملردش بپردازد.بعد از آن روند خوب فدریکو ادامه داشت و حتی مودریچ را برای حضور در ترکیب به چالش می طلبید. البته فدریکو یک خاطره ویژه دیگر هم از دربی مادرید دارد، شبی که در فینال سوپرجام اسپانیا عملا “دکترا” گرفت. در حقیقت در فاصله پنج دقیقه به پایان و در حالی که موراتا با دروازه رئال تک به تک شده بود، والورده تکلی را زد که باعث توقف بازیکن اسپانیایی شد. فدریکو اخراج شد تا تیمش ده نفره شود اما رئال به ضربات پنالتی رسید و توانست قهرمان شود. در حقیقت سیمئونه در پایان بازی گفت که اگر جای والورده بود، همین کار را می کرد. فدریکو حتی جایزه بهترین بازیکن فینال را هم کسب کرد.

فدریکو والورده در این فصل شروع خوبی داشت و حتی در ال کلاسیکو گل زد اما مصدومیت های مداومش باعث شد  که جایگاهش در ترکیب را از دست بدهد. فدریکو در این فصل فقط در ۲۱ بازی حضور داشته که در ۱۲ تایش فیکس بوده و با ۱۱۷۰ دقیقه سیزدهمین بازیکن تیم است.

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ