اتلتیکو مادرید ۱-۱ رئال مادرید؛ لالیگا از تیم زیدان دورتر شد

0

رئال مادرید در شبی که همچون بازی با سوسیه داد نمایش جالبی نداشت،  تن به تساوی داد و عملا می توان گفت که شانس اندکی برای قهرمانی لالیگا دارد.

رئال مادرید حالا با یک بازی کمتر از اتلتیکو، پنج امتیاز تا صدر جدول فاصله دارد و اگر اتلتیکو بازی معوقه خود مقابل بیلبائو را ببرد، اختلاف به ۸ می رسد که در فاصله ۱۲ بازی تا پایان لالیگا، جبران اختلاف بیشتر به یک رویا می ماند.

رئال مادرید نمایش جالبی در مقابل اتلتیکو نداشت. تیم سیمئونه تیم چندان قدری هم نبود اما روی اشتباه فاحش ناچو در نیمه اول و جا ماندنش ، مارکوس یورنته به سوارز پاس گل داد. رئال در ادامه بازی استراتژی و تاکتیک خاصی برای جبران نتیجه نداشت تا این که بالاخره حضور فدریکو والورده کمی نظم خط هافبک رئال را بیشتر کرد. در حالی که همه می دانستند که رئال مادرید باید با چهار هافبک بازی کند، مشخص نبود که چرا زیدان با استراتژی اشتباه و استفاده از سه هافبک پا به سن گذاشته، توپ و میدان را تقدیم به حریف کرد و تازه در پایان بازی یادش آمد که می توان نتیجه را برگرداند. بنزما پس از چند موقعیت خوبی که از دست داد بالاخره دروازه خالی را باز کرد اما تساوی هم برای رئال نتیجه جالبی به نظر نمی رسد.

به هر صورت حالا رئال پشت سر بارسا و اتلتیکو قرار گرفته است و کار بسیار سختی برای برگرداندن لالیگا دارد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ