شکسته شدن سکوت طولانی راموس بعد از شش ماه

0

سرجیو راموس کاپیتان رئال مادرید پنجشنبه شب دو مصاحبه مهم خواهد داشت. در ابتدا در مورد معارفه مستند جدید زندگی اش در شبکه اینترنتی آمازون به صورت اینترنتی با خبرنگاران صحبت می کند و بعد از آن نوبت صحبت در کانال “ایبای” اینفلوئنسر معروف اسپانیایی در شبکه توئیچ خواهد بود.

آخرین باری که راموس با خبرنگاران صحبت کرد به اواسط شهریور و حضور در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی اسپانیا و آلمان در لیگ ملتهای اروپا برمی گردد که در آن زمان در مورد تمدید قراردادش گفت” در مورد این بحث صحبتی نداشتیم. من یا باشگاه از این بابت نگران نیستیم. همیشه گفته ام که بحث در مورد آینده نگرانم نمی کند. سالهاست که در رئال هستم و هرگز به دنبال درک باشگاه نبوده ام. فکر نمی کنم که مشکلی برای توافق وجود داشته باشم.”

راموس بعد از آن فقط بعد از بازی با آلمان و اوکراین مصاحبه ای کوتاه داشت که در هر دو فقط در مورد جریان بازیها صحبت کرد. بعد از پیروزی رئال مقابل بتیس در ۲۷ سپتامبر نیز این اتفاق رخ داد که لالیگا اجازه سوالاتی غیر از اتفاقات بازی را در کنار زمین نمی دهد. راموس قرار بود که در روز ۱۶ نوامبر قبل از بازی اسپانیا و آلمان در لیگ ملتها با خبرنگاران صحبت کند اما کنفرانس مطبوعاتی اش لغو شد چرا که فهمید همه سوالات قرار است در مورد تمدید قراردادش باشند. پرز که آن روز قرار بود با رادیو کادناسر صحبت کند هم مصاحبه اش را لغو کرد چون نمی خواست شرایط وخیم تر شود. راموس بالاخره پنجشنبه سکوت طولانی خود را می شکند.

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ