اشتیلیکه:«قرارداد راموس باید به شرطی تمدید شود که در همه بازیها نباشد»

0

اولی اشتیلیکه هافبک آلمانی اسبق رئال مادرید در مورد مسائل مختلف صحبت کرد.

فلورنتینو پرز” مدیران رئال مادرید با تغییر لوئیز دی کارلوس به مندوزا از فوتبالی به مدیریتی تبدیل شدند. فلورنتینو همان چیزی را آغاز کرد که مندوزا آغاز کرده بود اقتصادی ترین مدیر. حالا قطعا همه چیز بیشتر مورد توجه است و مورد بزرگنمایی قرار می گیرد. هرگز با پرز صحبت نمی کردم. نمی توانم از بیرون در موردش صحبت کنم.”

راموس”شبیه بازیکنان نسل ماست که حالا بازی می کند. شبیه پیری و هیرو است. یکی از بازیکنانی است که طوری در رئال بازی می کند که انگار در همین جا متولد شده است. یک مادریدیسموی  خالص است. تمدیدش؟ بستگی دارد که خودش چه می خواهد. اگر راموس شرط بگذارد که برای تمدید در همه بازیها حاضر داشته باشد، با تمدید مخالفت می کنم چرا که ۳۴ ساله است و باید درک کند که نمی تواند در همه بازیها حاضر شود. اما اگر بپذیرد که در همه بازیها نباشد، باید قرارددش تمدید شود. رئال در مورد هیرو اشتباه کرد و باید از بزرگان رختکن دفاع کند. این خیلی مهم است، به خصوص در فوتبال امروز با بازیکنان خارجی پرشمار. درک نمی کنم که برخی خارجی ها پنج سال است در رئال هستند و اسپانیایی صحبت نمی کنند. وقتی به رئال آدم فقط با اسپانیایی ها جور شدم. پپیتو ماکاناس هم اتاقی من بود نه نتزر. می خواستم اسپانیایی صحبت کنم. در دوران ما هرگز ماجرای بیل رخ نمی داد.”

کروس”بازیکنی از رئال است که بیشترین قدرت در مورد آنالیز کردنش وجود دارد. از توانایی فنی او باید استفاده کرد تا تیم بهترین بازی خود را ارائه بدهد. با هر دو پایش خوب کار می کند و این یک برتری برایش است. سریع است اما خوب آنالیز می کند و ضربه آخر را خیلی خوب می زند.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ