زیدان:«همه می دانند که رونالدو چه کارهایی در رئال مادرید کرده»

0

زیدان در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی رئال مادرید و الچه شرکت کرد.

با راموس موافق هستید که گفته تمدید بازیکنان باید بر اساس عملکردشان باشد و نه سنشان؟” نمی توانم نظری در مورد صحبت های سرجیو بدهم. یک بازیکن خودش تصمیم می گیرد که چه زمانی جدا شود. از نظر من سن مفهومی ندارد.”

جدایی واران” همیشه در مورد باشگاه خیلی خوب صحبت کرده است. در این جا خوشحال است و او را در همین جا می بینم.”

فدریکو والورده” می دانیم که چه بازیکنی است و با چه ریتمی به تیم کمک می کند. فردا و سه شنبه بازی داریم و ببینیم چگونه شرایط را مدیریت خواهیم کرد.”

راموس گفته می خواهد تا ۴۰ سالگی بازی کند” این چیزی است که سرجیو گفته (می خندد). بازیکن خاصی است. هدفی که دارد خوب است چرا که می خواهد به بازی کردن ادامه بدهد. خودش هر سال شرایطش را بررسی خواهد کرد و اگر آماده باشد می تواند تا ۴۰ سالگی بازی کند. مهم این است که به تیم کمک کند. هر سال خودش شرایط را بررسی خواهد کرد.”

بازگشت رونالدو” خودتان می دانید که چه بازیکنی است، چه کارهایی کرده و چقدر هب او علاقه داریم. همه چیز روشن است. او فوق العاده است. در حال حاضر بازیکن یووه است و نمی توانم چیزی در موردش به شما بگویم. بازیکن یووه است و باید به این چیزها احترام گذاشت.”

ذهنیت”در این لالیگا بازی آسان وجود ندارد. جدول هیچ چیزی را روشن نمی کند. الچه تیم خوبی است که بازیهای بسیار خوب زیادی داشته و حالا مربی جدیدی دارند. باید بازی خوبی داشته باشیم تا سه امتیاز را بگیریم.”

بنزما گفته تیم مشکل گلزنی دارد”نه چرا که در نهایت همیشه در این باره صحبت می شود. سعی می کنیم بهتر شویم و هر هفته برایش تلاش می کنیم تا بهتر شویم. هر بازیکنی می خواهد بهتر شود.”

شرایط روحی و بدنی هازارد” از نظر بدنی و روحی صد در صد آماده است. مصدومیت هایش را پشت سر گذاشته است. شرایط خوبی دارد. با ما خواهد بود و امیدواریم بازی کند.”

کاماوینگا” بازیکن ما نیست. بازیکن خوبی است، جوان است و آینده دار است اما چیز دیگری نمی گویم. بازیکن ما نیست.”

وینیسیوس” پیشرفت خوبی داشته است. جوان است و می تواند بهتر شود. می خواهد بهتر شود و خوب تمرین می کند. رئال مادرید همین است و همیشه انتظاراتمان از بازیکنان بیشتر می شود.”

شکست در مقابل تیم های پایین جدول در دی استفانو” می دانیم که باید چه کار کنیم. هدف ما همیشه پیروزی است. هر از گاهی این اتفاق رخ نمی دهد. این چیزها در ذهن ما نیستند. به این فکر نمی کنیم که حریف ضعیف تر است و راحت برنده می شویم. اگر بخواهیم به جنگیدن در لالیگا ادامه بدهیم نمی توانیم امتیازات بیشتری را از دست بدهیم.”

تمدید راموس” نمی دانیم که چه خواهد شد. می خواهیم که سرجیو در این جا بماند. بازییکن مهمی برای ماست و به عنوان مربی فقط می خواهم بگویم که می خواهد در این جا بماند و به بازی کردن ادامه بدهد.”

آسنسیو چه مشکلی دارد؟” هر کسی نظری دارد. مارکو مدتهاست که هر روز روی کار خود تمرکز دارد. مصدومیتش باعث شد تا مدتی نتواند کاری انتجام بدهد. به تدریج بهتر می شود. همیشه از او انتظارات بیشتری داریم چرا که می دانیم که چه بازیکنی است و چه توانایی هایی دارد اما خوب تمرین می کند و خوشحالیم که او را با خودمان داریم.”

راموس و هازارد فردا می توانند بازی کنند؟”ّبله قطعا. خوشحال هستیم. تفکر ما این است که دقایقی بازی کنند.”

دوازده هفته به پایان لالیگا و وابستگی به نتایج سایر تیم ها” این یک حقیقت است اما هنوز دوازده بازی مانده و همه تیم ها می توانند امتیاز کسب کنند یا از دست بدهند. می دانیم که کمی عقب هستیم و باید به تلاش ادامه بدهیم. تا آخرین لحظه به شانس هایمان باور داریم. تا زمانی کهشاسنی برای قهرمانی باشد به تلاش ادامه می دهیم.”

مشکل مصدومیت های هازارد روانی است؟” ادن مصدومیت هایی داشته و این یک حقیقت است. هرگز در گذشته مصدومیتی طولانی نداشته بود. حالا مصدومیت های زیادی داشته اما بازیکن بزرگی است و زمانی که بازی می کند، فوق العاده است و عملکرد فوق العاده ای ارائه می دهد. با هواداران صحبت کردم، وقتی بازیکنی صد در صد آماده نیست، مشکل است اما در این جا عملکرد خیلی خوبی خواهد داشت.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ